Renault Talisman
Talisman jest oczywiście bogato skomputeryzowany, co wymaga od właściciela nauki obsługi systemów. Jednym z mniej typowych rozwiązań jest np. ulokowanie przełącznika tempomatu i limitera prędkości na konsoli pomiędzy przednimi fotelami. Zwykle jest montowany za kołem kierownicy, ale jak tłumaczyli inżynierowie Renault, akurat w tym przypadku zdecydowali się na taki zabieg, by zminimalizować liczbę przycisków na i wokół samej kierownicy. Ponieważ wyboru pomiędzy limiterem a tempomatem kierowca dokonuje raczej jednorazowo, to przełącznik zdecydowano się przenieść na konsolę. Na standardowym miejscu pozostały jedynie przyciski aktywacji systemu i kontroli prędkości.
Troska o minimalizowanie przełączników i guzików rozpraszających kierowcę zeszła jednak na trochę dalszy plan, przy projektowaniu całego systemu informacyjnego. W kabinie uwagę zwraca największy z zamontowanych wyświetlaczy (w zależności od wersji 7" lub 8,7"), którym obsługuje się większość funkcji samochodu. Największy, bowiem kierowca może mieć przed sobą jeszcze dwa kolejne - ekran wyświetlający zegary i dane o bieżących ustawieniach i parametrach pracy, oraz HUD (head up display), podający prędkość i dane nawigacyjne. System R-LINK 2 (czyli największy ekran) działa tak samo jak tablet: powiększanie obrazu dwoma palcami, przewijanie stron, przesuwanie obiektów na ekranie. Grafika została specjalnie dostosowana do użytku w samochodzie. System nawigacji zapewnia realistyczną prezentację terenu (wizualizacja 3D budynków), ponadto dostępna jest funkcja rozpoznawania głosu (nawigacja, telefon) i możliwość odczytywania e-maili. Poza klasycznymi funkcjami, takimi jak nawigacja, system audio i klimatyzacja,
system R-LINK 2 pozwala na obsługę systemu Multi Sense i systemów wspomagających prowadzenie, a także ustawień foteli, wyświetlacza HUD, oświetlenia wnętrza itd.
Uzupełnieniem ekranu dotykowego są przyciski skrótu, joystick na środkowej konsoli oraz dodatkowe przełączniki w kierownicy.