Renault Talisman
Gamę silników otwiera 110-konny Diesel 1.6, skierowany przede wszystkim do odbiorców flotowych. Dwie pozostałe jednostki wysokoprężne to dCi 130 KM oraz dCi 160 KM. 110 i 130 jako jedyne standardowo współpracują z manualną skrzynią o 6 przełożeniach. Ten drugi opcjonalnie może być wyposażony w 6-biegowy, dwusprzęgłowy automat EDC6, który w wersji 160 KM (Twin Turbo) jest standardem. Dwa silniki benzynowe to TCe 150 i TCe 200, seryjnie spięte z siedmiobiegową dwusprzęgłówką EDC7. Oba uzyskują te moce z pojemności 1,6 l dzięki wspomaganiu turbiny.
Najszybsza wersja modelu do 100 km/h rozpędza się w 7,6 sek. i osiąga maksymalną prędkość 237 km/h. W obu odmianach benzynowych producent podaje identyczne wartości dotyczące spalania - średnio 5,6, poza miastem 4,6 a w mieście 7,5 l/100 km. Emisja dwutlenku węgla to 127 g/km. Najsłabszy silnik Diesla 100 km/h osiąga w 11,9 sek, a prędkość maksymalna to 190 km/h. Ale za to średnio ma spalać 3,6 l/100 km i emituje 95 g CO2/km. To także parametr, który będzie zwracał uwagę nabywców "firmowych". 160-konny silnik osiąga maksymalnie 215 km/h, średnio spala 4,4 l/100 km i emituje 115 g CO2. Sprint do 100 km/h zajmuje mu 9,4 sekundy.