Renault Talisman
Konstruktorzy Renault postarali się, by komfort (z lekką, sportową przyprawą) był znakiem szczególnym nowego modelu. Auto faktycznie jest przestronne i pakowne (608 l bagażnika, który w niektórych wersjach można otwierać bezdotykowo, przesuwając stopę pod tylnym zderzakiem). W lepiej wyposażonych odmianach pasażerowie mają do dyspozycji m.in. wentylowane fotele z masażem, system audio Bose i aktywne zawieszenie z kilkoma trybami pracy. Atutem auta ma być prowadzenie, za co oczywiście przede wszystkim odpowiada układ czterech skrętnych kół 4Control i Multi Sense - system pozwalający na indywidualne, bądź zaprogramowane dopasowanie charakterystyki pracy zawieszenia (a także dźwięku silnika). Na pochwałę zasługuje także dwusprzęgłowa skrzynia biegów, pochodząca z oferty firmy Getrag. Pracuje płynnie, nie szarpie podczas niższych prędkości i dobrze reaguje na pedał gazu. Ma oczywiście możliwość ręcznej zmiany przełożeń, ale tylko za pomocą lewarka (łopatek za kierownicą nie przewidziano). Według sondaży,
jedynie niewielki procent potencjalnych nabywców tego modelu, byłby zainteresowany takim rozwiązaniem.