Marki sportowe należące do Mercedes-Benz Cars oraz BMW AG mogą uznać wyniki osiągnięte w ubiegłym roku za rekordowe. W sumie obaj gracze sprzedali na światowym rynku prawie 50 tys. pojazdów.
Oto wyniki sprzedaży poszczególnych marek w roku 2008:
- BMW-M GmbH: 24 186 egzemplarzy (+50%); najpopularniejszy model w gamie to M3 Coupe (10 571 egzemplarzy);
- Mercedes-AMG GmbH: 24 200 egzemplarzy (+19%); najpopularniejszy model w gamie to C 63 AMG (8 100 sztuk).
Co ciekawe, sukces marki i modeli AMG można zauważyć także w Polsce. W 2008 r. klienci nabyli 51 samochodów wobec 32 egzemplarzy w roku 2007. W 2009 r. trend wzrostowy powinien być utrzymany m.in. dzięki większej dostępności samochodów demonstracyjnych.
Źródło: Samar.pl