Najmniejszy w historii
Kierowca może także wybrać tryb Dynamic w układzie Terrain Response, który modyfikuje ustawienia amortyzatorów, aby zapewniać jeszcze większą kontrolę nadwozia, z bardziej płaską jazdą i ostrzejszymi reakcjami. Do dyspozycji są cztery programy systemu, wybierane pokrętłem w konsoli środkowej: program do normalnej jazdy (szosowej i w łatwym terenie), program Trawa/Żwir/Śnieg (do śliskich nawierzchni twardych i terenowych), program Błoto i Koleiny oraz program Piasek.
Dla zwiększenia bezpieczeństwa na stromych pochyłościach Range Rovera Evoque wyposażono również system kontroli zjazdu (HDC), automatycznie ograniczający prędkość i system zapobiegający gwałtownemu przyśpieszaniu na pochyłości (GRC).
Standardowa skrzynia biegów w modelach z napędem na cztery koła to innowacyjny inteligentny system, który rozdziela moment obrotowy pomiędzy przednią a tylną osią napędzającą przy użyciu sterowanego elektronicznie sprzędła Haldex, zapewniając maksymalną przyczepność i równowagę odpowiednią dla bieżących warunków jazdy.
Nowy Range Rover Evoque będzie dostępny w Polsce w cenie od 160 000 zł.
* TU DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O NOWYM RANGE ROVERZE EVOQUE * mw/mw/mw