Ford Fiesta S2000
Dane techniczne:
Pod maską Fiesty S2000 znalazła się czterocylindrowa, szesnastozaworowa jednostka napędowa o pojemności 1998 cm3, Pipo I4 Duratec S2000 z pełną elektroniką Cosworth’a. Moc maksymalna 280 KM osiągana jest przy 8000 obr./min., a maksymalny moment obrotowy to 260 Nm przy 6500 obr./min. Napęd jest przenoszony permanentnie na wszystkie koła za pośrednictwem sekwencyjnej skrzyni biegów M-Sport/Xtrac o sześciu przełożeniach, ze sprzęgłem AP. Przednie i tylne zawieszenie MacPhersona z amortyzatorami Reiger o trzech poziomach tłumienia. Gdy Fiesta już się rozpędzi, zatrzymają ją wentylowane hamulce Brembo z czterotłoczkowymi zaciskami i tarczami w rozmiarach: 300 mm na szuter oraz 355 mm z przodu i 300 mm z tyłu na odcinki asfaltowe. Do pokonywania ciaśniejszych zakrętów przyda się ręczny, hydraulicznie wspomagany hamulec. Układ kierowniczy ze wspomaganiemto tylko 1,5 obrotu od skrajnych położeń. Felgi na miękkie podłoże 15 calowe z aluminium, a na OS-y asfaltowe w rozmiarze 18 cali, wykonane z magnezu. Do
umieszczonego centralnie baku można wlać 80 litrów sportowego paliwa. Prędkość maksymalna około 180-190 km/h.
Wymiary:
Długość: 3958 mm
Szerokość: w zależności od ustawienia
Wysokość: 1820 mm
Rozstaw osi: 2489 mm
Masa: minimum określone przez FIA: 1200 kg