Subaru Impreza N2010
Dane techniczne:
Pod maską oczywiście legendarna jednostka napędowa o czterech cylindrach, ustawionych przeciwsobnie (Boxer) z doładowaniem IHI Twin-Scroll Supercharger z regulaminową 33-milimetrową zwężką, wymaganą przez FIA. Nowa rajdówka zyskała 20 KM mocy. Legitymuje się teraz wartością około 300-320 KM. Wszystko za sprawą nowej mapy silnika Prodrive-Pectel, a także wysokoprzepływowemu układowi wydechowemu z tytanu. N2010 mieści w zbiorniku 95 litrów paliwa. Przeniesieniu napędu służy manualna, pięciobiegowa skrzynia Prodrive Hewland ze sprzęgłem STI. Z przodu i z tyłu znajdują się „dyfry” o ograniczonym uślizgu. Jest też centralny dyferencjał ze sterowaniem elektromechanicznym.
Auto osadzono na regulowanym zawieszeniu Ohlins o nieco zwiększonym skoku (TPX-44 MacPherson). Do tego felgi Speedline, lub opcjonalnie Work: na asfalt 18” albo 17”, na szuter 15”, na śnieg 16”. Za skuteczne hamowanie odpowiadają zaciski AP Racing. Z przodu 4-tłoczkowe - na nawierzchnie asfaltowe: tarcze 355 mm, tył 285 mm. Na szuter, również zaciski czterotłoczkowe – przód: tarcze 295 mm, tył: 285 mm.
Zdaniem Grahama Prew’a, dyrektora handlowego Prodrive - to bardzo interesująca propozycja. Kosztuje 120 tysięcy funtów, czyli o połowę mniej niż auta S2000, a zdaniem Prodrive, jest równie szybka. Po raz pierwszy w historii Prodrive przygotował dla swoich klientów ofertę leasingową. Obowiązuje ona dwa lata, na końcu istnieje możliwość wykupu auta. W pakiecie dostajemy także ubezpieczenie oraz części zamienne.
Wymiary:
Długość: 4415 mm
Szerokość: 1550 (przód) i 1540 (tył)
Masa: 1350 kg