Trwa ładowanie...
d1ljf1l

Porsche umocniło się na polskim rynku

d1ljf1l
d1ljf1l

W 2014 r. Porsche sprzedało w Polsce 709 samochodów. Jest to wynik aż o 70,8 proc. lepszy od osiągniętego rok wcześniej.

Największą popularnością wśród polskich klientów cieszyło się Cayenne (273 sztuki, wzrost o 22,9 proc.). Dalsze pozycje zajmują kolejno Macan (175 egzemplarzy), Panamera (120, +21,2 proc.), 911 (111, +54,2 proc.), Cayman (16, +23 proc.), Boxster (12, +33,3 proc.) i 918.

- Rok 2014 przyniósł znaczne umocnienie naszej marki w Polsce. Początek roku stał zdecydowanie pod znakiem modelu Cayenne, po czym zaprezentowaliśmy osiem premier z Macanem na czele. Tym, co nas cieszy jest fakt, że wszystkie z oferowanych aut odnotowały wzrosty sprzedaży - powiedział dyrektor marki Porsche w naszym kraju, Andrzej Żelazny.

Jednym z najważniejszych wydarzeń dla niemieckiego producenta był powrót do zmagań w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Prototyp 919 Hybrid zdobył trzecie miejsce i czeka na kolejny pełen emocji sezon. W sportowej karierze Porsche jest i polski akcent - Kuba Giermaziak zwyciężał w Porsche Supercup.

Źródło: Porsche

ll/moto.wp.pl

d1ljf1l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ljf1l
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj