Trwa ładowanie...
24 września 2013, 11:46

Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet

Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji CabrioletŹródło: zdjęcie producenta
d1z62ly
d1z62ly

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

Styliści zdecydowali się na zastosowanie szerszego o 28 mm niż w modelu Carrera 4 tylnego spojlera (911 Turbo). Jego powierzchnia o szerokości dłoni rozciąga się od słupka C aż do zewnętrznej części samochodu. Przyciągającą uwagę cechą jest składany dach z lekką ramą wykonaną z magnezu. Otwieranie i zamykanie trwa ok. 13 s i może zostać przeprowadzone również podczas jazdy - o ile prędkość nie przekracza 50 km/h.

d1z62ly

Wnętrze nowych Cabrio nie różni się od środka 911 Turbo Coupe. Model S może poszczycić się szeroką gamą elementów wyposażenia wnętrza, w której skład wchodzi ekskluzywna wersja w kolorach czarnym i adaptacyjnymi fotelami Sport Seat Plus z pamięcią 18 ustawień. Ich tył obito skórą z podwójnymi szwami. Tak jak w przypadku poprzednich generacji na standardowym wyposażeniu znajduje się system nagłośnienia Bose, a po raz pierwszy na życzenie dostępne jest nagłośnienie Bumester. Na liście wyposażenia dodatkowego znajdziemy m. in. sterowany radarowo adaptacyjny tempomat, rozpoznawanie znaków drogowych i ograniczenia prędkości czy kamerę cofania.

Źródło: Porsche

ll/moto.wp.pl

d1z62ly
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1z62ly
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj