Jeszcze bardziej zaawansowane
Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.
Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.