Test Porsche 911 Carrera 4S: łatwo się w nim zakochać
Kamil odkrył nową miłość i na imię jej Porsche 911. Miał jednak kilka zastrzeżeń do najnowszego wcielenia tego jakże klasycznego auta sportowego. Zapraszamy na test.
3-litrowy silnik Tempo Boxer o 6 4… Rozwiń
Transkrypcja:
3-litrowy silnik
Tempo Boxer o 6
450 koni mechanicznych mocy
3 i 4/10 sekundy dose
Każda z
Z osobna Robi duże wrażenie
Ale kiedy złączym jej W jednym samochodzie
Uzyskujemy magiczną liczbę
911
Każdy z nas ma jakieś marzenia
Jako dzieci obrazują
Plakaty na naszą miłość
Nad moim łóżkiem wisiał
Porsche 911
Generacje 993 w wersji Carrera 4
Czy
Dokładnie po
Tego samego
Proszę zawsze potrafiło fajnie zareklamować swoje auta
Uderzając poniekąd nieco w konkurencji
Bo jeden z plakatów głosił na przykład
Czy kiedykolwiek śniłeś o tym żeby posiadać Mitsubishi albo Nissan
Tego to
Sposób na reklamowanie samochodów przemawia do wyobraźni
Ale tak naprawdę ten samochód przemawia do niej
Sam
Bez jakichkolwiek reklam bez jakichkolwiek plakatu
Bo kiedy popatrzymy na niego obojętne czy będzie to model z lat 60 czy jego najnowsze odmiana koło
Zawsze dostrzeżemy
Te same charakterystyczne
Kształt
Zaczynając od przodu który nieco przypomina spłaszczony do garbusa i mam nadzieję że puryści miłośnicy poruszenie
Co to porównanie
Bo mówię
Absolutnym szacunkiem zarówno do klasycznego Volkswagen
Jaki do tej najdoskonalsze i formy samochodu który
Wykorzystuje tak naprawdę tą samą zasadę czyli
Silnik za tylną osią
Bagażnik z przodu bagażnik to trochę duże słowo ale nie przychodzimy do
Kształt tego samochodu
Nieco się z
Pozostały charakterystyczne bardzo szerokie błotniki tylne
Które
Jeszcze na pewno wspomnę podczas wrażeń z jazdy
Zmienił się nieco ty
Prawdę mówiąc mnie osobiście on się nie podoba
Nie chodzi o ten czerwony pasek świateł
Mieliśmy go już w Generacji 964 na początku lat 90
Ma go również bezpośredni poprzednich czyli poliftowa wersja generacji 99
Tutaj
Nie on jest
Problemem
Pogoń za nowoczesnością
Każdy kolejny model Porsche musi być oczywiście lepszy od poprzedniego i pod względem jednym
Ten
Zapewne
Bezpośrednim poprzednikiem niestety nie miałem okazji
Natomiast ta pogoń za nowoczesnością sprawa
Że silnik ma coraz więcej osób
Powoduje że tył się rozrasta
Porsche traci tą swoją charakterystyczną
Linie tył
Który schodził bardzo mocno na dół nie ma do zderzaka
Oczywiście nadal schodzi do zderzaka tyl
Sam zderzak jest już prawie na wysoko
Moim
I
Porsche 911 w środku
A no w
Jeszcze jedna rzecz
Klamki w najnowszym modelu
Dlaczego Porsche to zrobiło Dlaczego ta klamka
PKO dziwne
Klamki
Odchylają się i pozwalają nam na
Lepszy
Zapewne fakt że chowają się na całkiem płasko w drzwi
Wpływa korzystnie na nami
Jednak czy poprawa zapewne bardzo znikoma
Własności a rodo
Jest warta tego żeby ta klamka tak wygląda
Bo to już nie chodzi o jej gadżeciarskie
Ale o to że
Ten mechanizm
Waży
Toy
Jakaś tam
Masa
Może kilkaset gram
Kilogram może dwa Ciężko powiedzieć więcej niż gdyby to była klamka taka jak w poprzedniku klamka
Mogliśmy soli
Od dołu od góry
I po prostu za nią
No cóż na tym niech się zastanawiałem już nie
Pierwsza różnica
Z którą spotykamy się
Zajął 3 miejsce za kierownicą
To zupełnie nowy panel z
Zgodnie z obecną tendencją
W większości jest on You
Cyfrowym
Sątopy
Ekrany
Można je oczywiście w rozmaity sposób
Ustawiać zmień
Można sobie to wyświetlać szereg różnych informacji może
Na przykład nawigacja
Można również zmieniać ustawienia
Które znajdują się we mnie
W kościele
Wszystko tak naprawdę nie zmienia 1
Ten
Że
Jest to tak naprawdę
Tylko
Przepychanie gadżetami tego samochodu
Po pierwsze zegary te są średnio czytelne trzeba się dość długo do nich przyzwyczajać zwłaszcza
Kość o mierze
Po drugie o czym wspomniałem już Zachar podczas testu żółtego 901
Obydwa skrajne z
Zasłania kierownik
Nie jest to wprawdzie problem
Minimalnym ruchem głowy Jesteśmy w
Dostrzec
Wyświetlany na nich informacjami
Możemy je również z
To jest też bardzo fajna rzecz za
NATO
No to
I tak nasz
Skupia się
Wszystkim jedynym analogowym zegarze na obrotomierz
Który
W swojej dolnej części posiada cyfrowy bardzo czytelnie prędkością
I tak naprawdę
Po lewej stronie na jego wyświetlaną ta
Praktycznie nie zwracamy uwagi
W zasadzie cały czas korzystać
Tylko z tego co jest na obrotach
Co je
Właź
Wiek
Informacje
Na pewno nie można mieć zastrzeżeń do ekranu centralnego do ekranu multimedia
O którym również już wiele Słyszeliście które mogli
Dokładnie
Jesteście
Ja bym tylko chciał z
Uwagę na
Dwie rzeczy a właściwie na jedną podwójnie tutaj
Pokazane
Na predefiniowane przełącznik
Z których jeden znak
Pod ekran
I możemy sobie usta
Za co
W przypadku samochodu który mija
Odpowiada on za
Głośniej
Układ wydechowy
Oraz drugi który znajduje się
Na lewej stronie kierownicy
W którym ja zmieniam na przykład stacje radiowe ale również można
Idź sobie
Jakieś
Para
Na szczęście Porsche to nie tylko gadżety to nie tylko kolejne ekrany i kolejne opcje które możemy w
To że Marka ze Stuttgartu nie zapomniał
O
Otymze
Zawsze słyną
Całe wnętrze
Praktycznie bez wyjątku
Jest
Fenomenalne tutaj nie ma materiału złej
Mamy
Cudowną mięciutko w skórę która na pewno nie jest
Sztuczna
To ten rodzaj takie chropowate
Tkaniny
Skóropodobne i którą spotykamy
Mamy prawdziwe drewno chociaż w jego miejscu może być
Prawdziwe
Meta
Bądź to szczotkowany bo już na wysoki połysk
Może również ten element jaki dekoracja
Być wykończona skórą
Drzwiczki od schowka
Bardzo często producenci zapominają również są miękkie również
Obciągnięte sku
Na tunelu środkowym mamy trochę Piano
Ale nie jest go za dużo
Jest w miarę odporny odporny
Palcowanie
Mamy
Prze genialną tkaninę którą obłożone są zarówno słup
Jak i podsufitka
Wszystko to utrzymane jest w takim brązowym jak to jeden z moich kolegów określił czekoladowym kolor
I to określenie jest kolejną rzeczą która powoduje uśmiech na mojej twarzy bo w zasadzie w tym samym
Ciężko się zaczęło kolwiek
Gdybym już na siłę miał to zrobić
Kto wskazał bym na wykończenie drzwi a konkretniej na wykończenie uchwytu do ich zamykania
I na wykończenie jednego z dwóch głośników które się tam znajdują
Nasza Porsche ma opcjonalny system audio ale tylko główny głośnik w drzwiach
Jest osłonięty
Metalową Pokrywka
2
Z niewiadomych względów
Pozostał pod plastikową osłonką która niestety przywozi nam
Znacznie tańsze samochody więc do samochodu to oczywiście nie tylko pozycja kierowcy
A proszę jestem na dodatek samochodem w układzie tak zwanym 2 plus
Ja włączyłem tym samochodem mojego C
Na foteliku
Z przodu
Ciekawe czy byłby w stanie zmieścić się do tyłu
Bo jego fotelik nie był w stanie
Zachar
A ja
Przypominam 1.8 zł
Zobaczymy
Dam radę wziąć do
Jeżeli odsuniemy fotel to od razu widać że takiej możliwości nie ma
Zacznę więc może od przestawienia przedniego fotela tak
Jak maksymalnie Daleko mogę go ustawić do przodu żeby wygodniej
Jeszcze mogę jechać do przodu jeszcze mogę
Do przodu
Właśnie jesteśmy maksymalnie przesunięci do przodu
I tak naprawdę mógłbym komfortowo podróżować w tej pozycji a zatem dwie osoby nawet przy Maxima
Dadzą radę tutaj
Czy zmieszczę się teraz do tył
Wygląda to obiecuję
Ale teraz już
Przestaję takie
Hotel wprawdzie zamykam
Jestem tutaj
Oczywiście z kolanami po bokach fotela nie ma szans żeby
Zamknął fotel z kolanami złożony
To jeszcze nie jest największy problem
Plecami również opieram się w tej chwili oto miniaturowe opar
Ale
Moja głowa jest
Wciśnięta w dach
Nadal jestem dość mocno przetarg
AZA
OK
Mógłbym pojechać
Myślę nie dal
Około 20 km
Puść
Wiązałoby się to chyba z obowiązkową wizytą u k
Zanim jeszcze stąd wyjdę
Zwróć uwagę na
Jest to samochód oczywiście 2 plus
Ale tak naprawdę
To jest po prostu dwuosobowy sam
O której jest w pełni funkcjonalny
Bo pomijając już niewielkim bagażnik z przodu
Mamy tutaj jeszcze jedną malutką
Znowu odwołujące się do Volkswagena garbusa i po raz kolejny to Podkreśl
Nie obrażam tutaj por
Oba Te samochody są kultowe i oba bardzo lubię garbusa nawet
Tutaj
Jest tak naprawdę dodatkowy bagaż
Oczywiście ta półka jest dość wysoka pierwsza bo jest to równocześnie
Tylna ściana
Całe kabiny i granica przedziału silnikowe
Mamy to jednak jeszcze tą drugą pół
I myślę że Sumując tą całą przez
Razem z bagażnikiem który mamy z
Dwie osoby
W komfortowych warunkach i bez szczególnego ograniczania się nową tym samochodem
Stojący żółte 911 nie da
Zachar napomknął
Tym że te samo
Wyposażony w pakiet Sport Chrono mają również możliwość
Wybierania wybierania
Jazdy w spośród trybów
Na mokrą nawierzchnię
Trybun
Normal
Sport
Sport Plus i ustawień In The Middle
Podczas mojego kilkudniowego test
Mogłem
Czy jak pracuje ten samochód w każdym z tych
I Może zaczniemy
Strip
Który jest de facto pierwszy
Sprawia że samochód w prawdzie w tym przypadku 4 napędowy poprzedniej
Testowany Porsche 911
Miał napęd wyłącznie na
A za ten tutaj już wyjściowo mamy tą trakcje dużo le
Mimo
450 koni mechanicznych utrzymać na mokrym asfalcie
Nie jest
Oczywiście Porsche stability i Mana
Czyli SP w Porsche jest bardzo
Bardzo czujne a jednocześnie pozwalające na niewielkie już nie jeździ i taką zabawę ten samochód
Niemniej jednak dla kogoś kto nie czuję się pewnie tryb Went jest jak
Ja bym go właśnie może troszkę określił takim
Niż niż łeb Bo w momencie kiedy na mokry
Asfalcie przełączyłem samochód Trybuła
Pan był wyraźnie bardziej słaby zbierał się oczywiście na
Potwornie szybko jak w każdych okolicznościach 911
Jedna
Wyraźnie słabo
W którymkolwiek z pozostałe
Trzech podstawowych
Potem mamy oczywiście ten tryb normal
I tak naprawdę ja używałem tego trybu
W ciągu kilku dni moich
Tym samochodem
Tylko dwóch
Kiedy stałem w korku w Krakowie
Bo to jest jedyny tryb oprócz
W którym
Domyślnie jest załączony system start-stop i kiedy faktycznie staje się w tym korku na 30 i więcej
No bez sensu żeby ten silniczek Bulgota i I pochłania
Najdroższe nobo 98 oktanowe paliwo
Zatem stojąc w korkach jak najbardziej warto
System start-stop aktywny
A żeby to działało musimy mieć ustawione samochód w tryb
Przepraszam a norm
Dobra
Tak
We wszystkich pozostałych
Korzystałem z trybu
Po nie
Dają najwięcej panu tak naprawdę
W trybie sport samochód nadal ma
Zawieszenie ustawione w normalny sposób nie sportowy
Przesadnie Stihl
Ale już domyślnie mamy tutaj włączony głośny wydech oczywiście w
Norma
Możemy
Jednak w trybie sport dodatkowo przy redukcji manualnej biegów
Strzela to
Ja
Pamiętacie może z mojego testu A klasy m
Mnie osobiście w sprawie ogromnym
Dlatego
Cały czas korzystałem
Dystrybutor
Tryb Sport Plus
Który