| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/9039/peugeot20702.jpg',550,365) ) |
| --- | Polski importer samochodów marki Peugeot ujawnił cennik długo oczekiwanego modelu 207. Najtańsza jego wersja kosztować będzie ponad 40 tys, zaś najdroższa niemal 80 tys. Na usprawiedliwienie dość wysokiej ceny wersji bazowej powiedzieć można, że jest wyposażona w silnik o pojemności 1,4.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/9040/peugeot20709.jpg',550,365) ) |
| --- | Radość z silnika o sporej – jak na tę klasę – pojemności mąci nieco fakt, że jest to motor niezbyt nowoczesny. Benzynowa jednostka 1,4 będzie dostępna w dwóch wersjach mocy (75 KM i 90 KM), zaś 1,6 w jednej (110 KM). Wybór silników wysokoprężnych również obejmuje silniki o pojemności 1,4 oraz 1,6 (moc max. 70 KM, 90 KM, lub 110 KM). Dopiero później Peugeot 207 oferowany będzie z nowocześniejszymi silnikami opracowanymi wspólnie przez koncerny PSA Peugeot Citroen oraz BMW. Za sprawa tej współpracy pojawi się turbodoładowana jednostka benzynowa o mocy 150 KM
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/9039/peugeot20701.jpg',550,365) ) |
| --- | Najtańszy dieselek 1,4 70 KM w podstawowej wersji wyposażenia kosztuje 47300 zł, zaś najsilniejszy, najlepiej wyposażony diesel (1,6 110 KM) aż 79400zł. Całkiem to sporo, bo za podobną cenę Fiat oferuje Punto Grande Punto, zaś Volkswagen Polo - a każde z tych aut osiąga moc 130 KM. Peugeot 207 oferowany jest w czterech wersjach wyposażenia, z czego najdroższa „Intense” oferowana jest jedynie z najsilniejszym dieslem.
WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII
Pierwsze egzemplarze Peugeota 207 pojawia się u polskich dealerów dopiero latem tego roku.