2002
Rok 2002 to kontynuacja spadków sprzedaży, choć tym razem jedynie o 10 proc. - do 311 tysięcy egzemplarzy. Szczyt podium nadal okupuje Fiat Seicento wyprzedzając symbolicznie, rosnącą w siłę, Skodę Fabię (9,4 proc.). Najniższy stopień podium przypadł Fiatowi Punto (8,4 proc.), który przebojem zdobył serca Polaków - nie bez znaczenia okazał się oczywiście niemal pięćdziesięcioprocentowy spadek sprzedaży Daewoo Matiza.
Jednocześnie Peugeot 206 także nad Wisłą potwierdza swą wartość, zajmując już czwartą pozycję z udziałem wynoszącym 3,9 proc. Stopień niżej uplasowała się Toyota Corolla notująca ogromny, bo 215-procentowy wzrost sprzedaży. Drugą Toyotę w zestawieniu znajdziemy na dziewiątym miejscu. Model Yaris, ulubieniec kobiet, po dziś dzień utrzymuje dobre wyniki sprzedaży. Ciekawostką jest zwiększone zainteresowanie Polaków Fordem Focusem, dzięki 3,3-procentowemu udziałowi w rynku zajął szóstą lokatę, wyprzedzając o 0,4 punkty procentowe kompaktową Skodę Octavię.