Inne modele
Syrena to dziś na rynku prawdziwy rarytas. W chwili pisania tego artykułu na Otomoto była tylko jedna oferta sprzedaży takiego auta – odmiana Bosto z 1978 r. za 32,5 tys. zł. W cenie jest też Warszawa. Za doskonale prezentujący się egzemplarz trzeba zapłacić od 60 do nawet 100 tys. zł. Nawet samochód w stanie, który jest daleko od "na chodzie", może kosztować ok. 20 tys. zł. Tarpan to już prawdziwy unikat. Jedna oferta na auto z 1990 r. za 9,9 tys. zł uświadamia nam, jak mało tych aut pozostało na drogach. Podobnie jest z Żukiem. Wśród pięciu ofert nie ma obecnie ani jednego, którego stan zachęcałby do kupna. Ceny: od 3,4 do 9,9 tys. zł. Rzadkością są również inne popularne przed laty w Polsce auta. Zaledwie kilka ofert na Škodę 100, 105 czy 120 w cenie od 3 do 20 tys. zł to niewiele. Zastava 750 z 1968 r. w stanie odległym od ideału została wyceniona na 15,9 tys. zł. Lada 2105 występuje tylko w jednym ogłoszeniu – egzemplarz z 1985 r. jest do sprzedania za 13,9 tys. zł.