Francuz z niemieckim charakterem
Podstawowa wersja z benzynowym silnikiem 1.6 o mocy 120 KM to wydatek 78 800 zł. Testowana, mocniejsza wersja z bogatszym wyposażeniem to około 100 000 zł. Na końcu cennika znajduje się wersja GT z 204-konnym dieslem 2.2 Hdi i automatyczną skrzynią za 139 000 zł.
* TU ZNAJDZIESZ TEST WIDEO NOWEGO PEUGEOTA 508 SW ALLURE * Francuski koncern postawił sobie trudne zadanie stworzenia przestronnego, komfortowego, wysokiej jakości auta z luksusowym wyposażeniem, które świetnie się prowadzi. Wygląda na to, że się udało. Peugeot 508 to jedna z największych rynkowych niespodzianek. Dodatkowym atutem wersji kombi jest jeden z największych bagażników w tej klasie. Kiedy dodamy do tego 5-letnią gwarancję, powstaje naprawdę ciekawa propozycja. Czy nabywcy powinni jednak obawiać się awaryjności tego samochodu? O tym przekonamy się dopiero za kilka lat.
mw/mw/mw