Atak na czołówkę segmentu C!
W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!
Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!