Peugeot 508
Na ten samochód wszyscy czekali. Oto silny konkurent dla VW Passata. Peugeot chce nim walczyć na rynku aut luksusowych. Wnętrze tego auta od podstaw zaprojektował nasz rodak, Adam Bażydło. Nowy model 508 to pomost między kończącą karierę 407-ką i największą luksusową limuzyną tej marki - 607. W porównaniu do odchodzącej 407-ki, nowy model urósł o 10 centymetrów. W środku wyświetlacz Head-up Display i fotel kierowcy z funkcją masażu. Pod maską do wyboru będą głównie wysokoprężne jednostki napędowe. Choć oczywiście znajdzie się miejsce także dla fanów benzyny - 1,6-litra o mocy 120 KM oraz 2-litrowy 156 KM. Więcej opcji będzie można znaleźć właśnie wśród diesli - od 1,6-litra (112 KM), przez 2-litrowy o mocy 140 KM i 163 KM, aż po topowy 2,2-litra o mocy 204 KM. Najmocniejszy silnik będzie występować w wersji 508 GT, która będzie znacznie usprawniona pod względem prowadzenia (zmienione, sztywniejsze zawieszenie). Cena na naszym rynku jeszcze nie jest znana.