Bentley Mulsanne (od 2010 r.)
Paradoksalnie, długi staż na rynku to cecha albo tych najtańszych modeli, albo tych najdroższych, które ze względu na małą skalę działalności swoich producentów muszą wytrzymać dłużej bez znaczących zmian. Przykładem takiej sytuacji jest Mulsanne. Mało znana, flagowa limuzyna luksusowej marki Bentley zadebiutowała w roku 2010. Cztery lata temu przeszła modernizację, ale nie zmieniono w niej wiktoriańsko wyglądającej deski rozdzielczej z analogowymi wskaźnikami i wielkiego silnika V8, którego początki sięgają roku 1959. Mimo tego, ceny Mulsanne w polskim salonie marki zaczynają się od blisko 1,6 miliona złotych. Na polskim rynku wtórnym model ten właściwie nie występuje, ale na niemieckich serwisach ogłoszeniowych można znaleźć auta wyglądające jak nowe za poniżej 100 tys. euro.