Nissan GT-R (od 2007 r.)
Najdłużej oferowany na polskim rynku model jest jednocześnie jednym z tych droższych. Mimo że topowe coupe Nissana przeszło od 2007 roku tylko szereg dyskretnych aktualizacji, jego cennik na polskim rynku nadal zajmuje przedział od 527 do aż 915 tys. zł. Nawet biorąc pod uwagę nadal piorunujące osiągi tego modelu (podwójnie doładowany silnik o mocy 570 KM, przyspieszenie do 100 km/h w 2,8 sekundy), to cennik nie zachęca do kupna, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę nowe modele ze stajni Porsche czy AMG. Ze względu na duży staż rynkowy na polskim rynku można znaleźć wiele egzemplarzy używanych. Ich ceny zaczynają się już w okolicach 200 tys. zł, ale w większości są to auta mocno wyeksploatowane i zmodyfikowane.
Jak widać, nie trzeba dysponować fortuną, by kupić auto wyglądające niemal jak z salonu. Warto jednak pamiętać, że w wielu przypadkach otrzymamy samochód z mniej nowoczesnymi rozwiązaniami niż w przypadku młodszych rywali.