Bardziej europejski Japończyk
Nabywcy będą mieli do dyspozycji dwa nowe silniki wysokoprężne - 1,6 D-4D (112 KM, 270 Nm, 0-100 km/h w 11,4 s, prędkość maksymalna 180 km/h, zużycie paliwa 4,1 l/100 km) oraz 2,0 D-4D (143 KM, 320 Nm, 0-100 km/h w 9,5 s, prędkość maksymalna 200 km/h, zużycie paliwa 4,5 l/100 km). Motory te otrzymały wydłużone do 20 000 km okresy międzyprzeglądowe, a koszt ich obsługi serwisowej na dystansie 90 000 km obniżono o ok. 20 proc. W ofercie nie zabraknie też zmodyfikowanych jednostek benzynowych Valvematic 1,6 (132 KM), 1,8 (147 KM) i 2,0 (152 KM). Dzięki zwiększeniu stopnia sprężania, zoptymalizowaniu procesu wtrysku paliwa oraz zastosowaniu materiałów o zmniejszonym współczynniku tarcia średnie spalanie spadło odpowiednio o 0,4, 0,5 i 0,7 l/100 km.