Renault Twingo
Pierwsza generacja Twingo wydawała się łudząco podobna do koncepcyjnego modelu Beskid, który mógł stać się hitem FSM. Niedługo po wygaśnięciu praw intelektualnych do bryły zaprojektowanego w 1983 roku pojazdu, zaprezentowano pierwszą generację Twingo. W dwadzieścia lat po debiucie tego modelu, Renault proponuje trzecią generację małego miejskiego auta. Całkowicie nowe Twingo o sympatycznym wyglądzie, ze sporą dawką innowacji i ofertą czterech przewodnich kolorów stanowi rewolucję w segmencie aut miejskich.
Francuzi zaproponowali konstrukcję z silnikiem umieszczonym z tyłu - jak w Porsche. Ma to liczne zalety. Auto jest zwrotne - jego średnica zawracania wynosi 8,65 m - około 1 metr mniej niż w samochodach, które stanowią dla niego bezpośrednią konkurencję. Wnętrze nowego Twingo jest większe niż u poprzednika, ale nadal nie tak przestronne, jak u niektórych konkurentów. Nowe Twingo ma dłuższą o 22 cm kabinę, pomimo zmniejszenia wymiarów zewnętrznych o 10 cm. Jest praktyczne. Ma pięciodrzwiowe nadwozie, pomysłowe schowki i bagażnik o pojemności 219 l z całkowicie płaską podłogą o długości 1,35 m. dostępną po złożeniu symetrycznie dzielonych, tylnych siedzeń. To daje Twingo zaskakującą możliwość przewożenia we wnętrzu ładunków o długości 2,20 m. Zapewnia znakomitą widoczność do przodu, a fotel kierowcy znajduje się wysoko, co jest szczególnie cennym atutem w mieście.