Ferrari Modulo
W historii projektów Pininfariny nie brakowało ekstremalnych konceptów. Gdy samochód nie jest tworzony z myślą o produkcji seryjnej, styliści mogą puścić wodze fantazji i stworzyć coś wyjątkowego. Tak właśnie było w przypadku Ferrari Modulo. Zaprezentowany w Genewie w 1970 roku samochód jest wyjątkowo niski - mierzy 935 mm - i idealnie ukazuje panującą w tym czasie fascynację aerodynamicznymi, klinowatymi kształtami.
Koła, nawet te przednie, zostały osłonięte tak, aby nic nie zakłócało idealnej bryły nadwozia. We wnętrzu też było nietypowo i futurystycznie. Fotele kierowcy i pasażera zostały umieszczone bardzo blisko siebie, a jedynym wyposażeniem były ascetyczna kierownica, dźwignia zmiany biegów umieszczona na progu i kilka zegarów. Natomiast za siedziskami znalazło się włoskie serce pod postacią silnika V12 o mocy 557 KM.