Ferrari LaFerrari
Ferrari było prawdopodobnie jedną z ostatnich firm, którą analitycy motoryzacyjni mogliby podejrzewać o stworzenie układu hybrydowego. Włosi nie dość, że skrzyżowali rasowego benzyniaka z agregatem elektrycznym, to jeszcze zrobili to w swoim stylu.
6,3-litrowa V-dwunastka brzmi jak na Ferrari przystało, a jednocześnie dostarcza 789 KM. Wspiera ją jeden agregat elektryczny, którego moc ma wartość 163 KM. W sumie układ napędowy LaFerrari generuje 950 KM. To pozwala autu na osiągnięcie 100 km/h po zaledwie 2,9 sekundy.
LaFerrari mogły zamówić tylko te osoby, którym Włosi wysłali specjalne zaproszenie. Kandydatura żadnego z 499 wyprodukowanych egzemplarzy nie spotkała się z odmową.
Co ciekawe, jedno z aut ma Ferdinand Piech - były szef Grupy Volkswagena i ojciec Bugatti Veyrona.