Dalsze miejsca
4. Hyundai Getz
Indeks niezawodności: 9
Średni wiek: 7,2 roku
Średni przebieg: 80,3 tys. km
Najczęściej naprawiany element: silnik
Średni koszt naprawy: 1,9 tys. zł
Średni czas spędzony w serwisie: 5 h
5. Honda Jazz
Indeks niezawodności: 11
Średni wiek: 4,4 roku
Średni przebieg: 46,3 tys. km
Najczęściej naprawiany element: układ elektryczny
Średni koszt naprawy: 1,9 tys. zł
Średni czas spędzony w serwisie: 1,1 h
6. Hyundai i10
Indeks niezawodności: 12
Średni wiek: 5,5 roku
Średni przebieg: 48,6 tys. km
Najczęściej naprawiany element: zawieszenie
Średni koszt naprawy: 1 tys. zł
Średni czas spędzony w serwisie: 1,6 h
7. Hyundai i20
Indeks niezawodności: 14
Średni wiek: 5,7 roku
Średni przebieg: 67,6 tys. km
Najczęściej naprawiany element: zawieszenie
Średni koszt naprawy: 0,6 tys. zł
Średni czas spędzony w serwisie: 1,9 h
8. Citroen C1
Indeks niezawodności: 14
Średni wiek: 5,3 roku
Średni przebieg: 62,1 tys. km
Najczęściej naprawiany element: układ elektryczny
Średni koszt naprawy: 1,3 tys. zł
Średni czas spędzony w serwisie: 1,4 h
9. Suzuki Alto
Indeks niezawodności: 16
Średni wiek: 4,6 roku
Średni przebieg: 50,3 tys. km
Najczęściej naprawiany element: zawieszenie
Średni koszt naprawy: 0,5 tys. zł
Średni czas spędzony w serwisie: 1,1 h
10. Honda Insight
Indeks niezawodności: 18
Średni wiek: 5 lat
Średni przebieg: 62 tys. km
Najczęściej naprawiany element: zawieszenie
Średni koszt naprawy: 0,8 tys. zł
Średni czas spędzony w serwisie: 1,2 h
Jak łatwo zauważyć, w zestawieniu dominują modele azjatyckie. Oprócz tych japońskich znajdziemy jednak również koreańskie. Europa jest słabo reprezentowana, ale pewnym zaskoczeniem dla wierzących w stereotypy może być Citroen C1. Co ciekawe, znalazł się on wyżej niż bliźniacza Toyota Aygo. Fani niemieckiej motoryzacji mogą być zawiedzeni. W zestawieniu Warranty Direct reprezentuje ją tylko Opel Agila.