Przekładnia DSG ułatwia życie taksówkarzowi - Seat Altea XL
Dwulitrowy turbodiesel świetnie działa ze skrzynią DSG, zwalniając z obowiązku machania prawą ręką. To spore ułatwienie, także na torze, gdy można skupić się na jeździe, nie myśląc o zmianie przełożeń. Niestety, Seat dołączył do grona producentów, którzy nie pozwalają wyłączyć ESP, a szkoda, bo podwozie Altei ma spore rezerwy bezpieczeństwa i wprawny kierowca szybciej pojechałby bez systemu. Dość powiedzieć, że słabszy Peugeot 407 okazał się sporo szybszy. Za to obszerne wnętrze i przepastny bagażnik na pewno sprawdzą się w codziennej pracy.
Dane techniczne:
Cena: od 98,9 tys. zł, poj. silnika: 1968 ccm
Moc: 140 KM moment: 320 Nm V-maks. 201 km/h