Renault Clio Williams
Chwyt marketingowy, udany nawet bardziej niż przekonanie znacznej części ludzkości do tego, że żabie udka to wykwintna potrawa, a jedzenie ślimaków to genialny sposób na pokazanie zasobności swojego portfela.
Clio dostało przydomek Wlliams na cześć zespołu Formuły 1 - WilliamsF1. Najciekawsze jest to, że ten krewki maluszek nie miał właściwie nic wspólnego ze stajnią Williamsa, po za nazwą oczywiście. Cały "bajer" polegał na tym, że pierwsza i pierwotnie jedyna seria miała liczyć sobie 400 numerowanych egzemplarzy. Co ciekawe auta miały powstać jedynie z kierownicą po prawej stronie. W późniejszych latach producent wypuścił jeszcze dwie serie samochodu, z kierownicą również po normalnej stronie.
Oryginalnie auto zostało wyposażone w 2-litrowy, 150-konny silnik, który rozpędzał je do zawrotnej prędkości 217km/h. W późniejszych dwóch seriach Clio dostał mniejszy silnik o pojemności 1,8 16V.