5. Porsche 911
Zbliżamy się do kwoty miliona złotych. Za około 400 000 złotych możecie stać się właścicielami legendarnej 911-ki, w najnowszym wcieleniu. Jednak jeżeli to dla Was zbyt mało, i na koncie bankowym znajduje się wielokrotność tej kwoty, możecie skusić się na zdecydowanie szybszą wersję, czyli Porsche 911 Turbo S w wersji kabriolet. Kosztuje tyle co dwie "podstawowe" dziewięćsetjedenastki, czyli ponad 900 000 tysięcy złotych. Oczywiście zawsze można nieco zaoszczędzić, kupując wersję zamkniętą typu coupe. Jednak jedno jest niezmienne, to silnik o pojemności 3,8 litra, moc 530 KM, przyspieszenie do pierwszej setki w okolicach 3 sekund oraz prędkość przekraczająca 300 km/h (dokładnie 315 km/h). Obie wersje mają napęd na obie osie i całkiem bogate wyposażenie podnoszące komfort. Jeżeli jednak wolicie coś bardziej radykalnego, to za kilkadziesiąt tysięcy złotych mniej możecie kupić wersję Porsche 911 GT3 RS z 4-litrowym silnikiem o mocy 500 KM. W tym przypadku otrzymacie napędzane koła tylne, minimum wyposażenia i
maksimum wrażeń z jazdy! Produkcja 911-ek odbywa się w Niemczech, niedaleko Stuttgartu, w Zuffenhausen.