3. Citroen, Honda, Mazda - 5 proc.
Niskie ceny na rynku wtórnym oraz sprawdzone silniki Diesla to główne atuty używanych Citroenów. Największym zainteresowaniem cieszy się kompaktowy model C4 o awangardowej stylistyce.
Mazda, japońska marka, porównywana często z Volkswagenem, ma swoich zagorzałych zwolenników. Są oni w stanie przymknąć oko na nieco podatną na działanie rdzy karoserię starszych modeli, w zamian za technologię z Kraju Kwitnącej Wiśni. Polacy w 2014 roku najczęściej szukali modeli 6 oraz 3.
Europejska gwiazda Hondy, kompaktowy Civic, jest popularna również w Polsce. Nabywcy cenią doskonałe silniki benzynowe, które chętnie osiągają bardzo wysokie obroty. Co ciekawe, Civica cenią przede wszystkim dwie grupy klientów: młodzi kierowcy i seniorzy. Pierwsi widzą w tym modelu samochód o sportowych możliwościach, drudzy niezawodny środek lokomocji.