Auta elektryczne klasycznych segmentów
1. Mini Cooper SE (od 2020 r.) - indeks niezawodności: 97,6 proc.
Kłopoty z samochodem zaznaczyło 7 proc. użytkowników tego modelu. Usterki dotyczyły akumulatora i silnika elektrycznego, ale nie były na tyle poważne, by unieruchomić auto. Wszystkie naprawy zostały wykonane na gwarancji.
2. Volkswagen e-Golf (2014-2020) - indeks niezawodności: 97,2 proc.
Wśród ankietowanych użytkowników tego auta 14 proc. zgłosiło problemy – zwykle z hamulcami i systemem informacji oraz rozrywki. Auta pozostały na chodzie i wszystkie zostały naprawione w ramach gwarancji. W przypadku połowy trwało to krócej niż tydzień, a w przypadku połowy dłużej.
3. Nissan Leaf (od 2019 r.) - indeks niezawodności: 96,9 proc.
Tylko 9 proc. użytkowników Leafa miało z nim problemy – dotyczyły one układu kierowniczego, elektroniki, skrzyni przekładni i wyposażenia wnętrza. Wszystkie usterki naprawiono za darmo, ale w przypadku 60 proc. trwało to dłużej niż tydzień.