Samochody segmentu E i większe
1. Citroen C6 - indeks 519 (zawieszenie)
2. BMW serii 7 (F01/F02) - indeks 422 (zawieszenie)
3. Mercedes Klasy S (W221) - indeks 316 (zawieszenie)
4. Audi A8 (D3) - indeks 301 (ukł. elektryczny i elektronika)
5. Jaguar XJ (Mark III) - indeks (zawieszenie)
Śmiały stylistycznie - oczywiście jak na tę konserwatywną gałąź rynku - Citroen C6 nie zawojował segmentu premium. Choć autem swego czasu poruszała się francuska głowa państwa, a na liście standardowego wyposażenia znalazł się choćby wyświetlacz HUD, klienci woleli niemiecką konkurencję. Jak twierdzą Brytyjczycy, samochód ma też problemy z niezawodnością. Posłuszeństwa najczęściej odmawia zawieszenie, elektryka i silnik. Średni koszt naprawy wynosi 421 funtów, czyli 2,3 tys. zł.