Romet Zetka 50
Kolejnym wartym chwili uwagi motorowerem z katalogu Rometa jest Zetka 50. Można by rzec, spadkobierca bogatej historii Ogara i spółki. Montowany w polskich zakładach jednocylindrowy czterosuw, podobnie jak PRL-owskie wynalazki chłodzony jest opływającym go powietrzem. Ergonomiczna kanapa w razie potrzeby zmieści dwie osoby. Klasyczna budowa "azjaty" z polskim paszportem upodabnia go do większych braci z fabryki Rometa – K125.
Niestety, skuter posiada silnik zainstalowany na sztywno do ramy bez poduszek dbających o niwelację nieprzyjemnych dla kierowcy wibracji. W efekcie długotrwała jazda z maksymalną szybkością (przepisowe 45 km/h) daje o sobie znać nieuzasadnionym zmęczeniem. Jednakże Zetka z mocą trzech koni mechanicznych nadaje się głównie do przebijania przez zatłoczone arterie. Niska masa własna oraz manualna przekładnia doskonale sprawdzają się w codziennej eksploatacji. Kosztującą 2800 złotych całość objęto dwuletnią gwarancją.