Citroen Xsara Picasso
Wśród polskich kierowców, ojców rodzin, dużą popularnością cieszą się minivany powstające na bazie aut klasy kompaktowej. Prosta budowa i niskie koszty późniejszej eksploatacji przemawiają na ich korzyść. Obok Opla Zafiry równie atrakcyjnie prezentuje się propozycja z Francji - Citroen Xsara Picasso. Warto dodać, że Picasso z podobnego rocznika okaże się tańsze. Obłą karoserię perfekcyjnie zabezpieczono przed korozją, nawet typowo polskie zimy z tonami soli na drogach nie są zmartwieniem.
Wnętrze przedstawia stylistykę typową dla Citroena sprzed dekady - jest ergonomicznie lecz z fantazją. Zastosowane materiały wykończeniowe - tworzywa sztuczne oraz tapicerka - dobrze znoszą lata użytkowania. Miejsca dla kierowcy i pasażera nigdy nie zabraknie, do dyspozycji mają także własne, oddzielne podłokietniki. Na kanapie z łatwością usiądą trzy dorosłe osoby słusznego wzrostu, zaś bagażnik pochłonie 550 litrów. Bogata paleta silnikowa obok dopracowanych diesli kusi prostymi jednostkami benzynowymi 1,6 i 1,8 l (91-109 i 116 KM) ochoczo współgrającymi z instalacjami LPG.