Nie tylko dla dostojnika
To pierwsza Klasa E z tak wyrazistÄ sylwetkÄ . Jej atrakcyjnoĆÄ podnoszÄ 17-calowe aluminiowe obrÄcze, LED-owe oĆwietlenie do jazdy dziennej oraz szereg chromowanych elementĂłw celujÄ cych wprost w klienta segmentu premium. CaĆoĆÄ wyglÄ da ciekawie, tworzÄ c jednoczeĆnie konserwatywny monolit.
Zdecydowanie mniej polotu odnajdziemy wewnÄ trz pojazdu, gdzie panuje niemiecki porzÄ dek pozbawiony stylistycznej finezji. Niemniej, miĆoĆnicy marki bÄdÄ pewnie zachwyceni.
Klasa E o oznaczeniu 250 CDI dysponuje czterocylindrowym silnikiem generujÄ cym 204 konie mechaniczne i aĆŒ 500 Nm momentu obrotowego. Konkurencja powinna drĆŒeÄ, bo wysokoprÄĆŒny motor skrywajÄ cy siÄ pod maskÄ z gwiazdÄ na przodzie, osiÄ ga maksymalny moment w przedziale 1600-1800 obr./min. Trafia on na obie osie za sprawÄ napÄdu 4Matic. Trzeba przyznaÄ, ĆŒe powyĆŒsze wartoĆci przedstawiajÄ siÄ imponujÄ co nie tylko na papierze.