Nie tylko koncept
Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.
Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.