Trwa ładowanie...
d1jd7t2
Mazda CX-30: brakujące ogniwo
test
26-12-2019 12:13

Mazda CX-30: brakujące ogniwo

Mazda CX-30, czyli co Japończycy oferują spragnionej crossoverów Europie? Po dojrzałej Maździe 3 i całkiem zaskakującym nas silniku Skyactiv-X, czas na crossovera - Mazdę CX-30. Zapraszamy na test przeprowadzony przez Zachara Zawadzkiego.

Cześć W Maździe w tym roku sporo sRozwiń

Transkrypcja:

Cześć W Maździe w tym roku sporo się dzieje po dojrzałej Trójce i całkiem ostatnio zaskakujące NASA silniku Sky X przez czas na można powiedzieć A mianowicie Cx-30 syrena Crossover Zbudowanego Po 2 Ma I do tego Że to jest Crossover Postanowiliśmy że Zabierzemy go Now Natury Tak naprawdę crossover podobny w rozmiarze w ofercie Mazdy był już od 3 lat nazywa Ceik 4 i jak Wskazuje jest łącznikiem pomiędzy Tx3a kompaktowym suvem 5 Mogłeś o nim jednak nie słyszeć bo dostępny jest tylko nara Oczywiście euro Auta w odpowiednim rozmiarze Na tego Wystawie w Genewie Ujrzeliśmy Kompletnie Crossover AGD Owszem też jest łącznikiem pomiędzy 3 ATX 5 ale jest zupełnie innym autem Jestem chińskie tx4 więc trzeba będzie Zamieszanie Mazda postanowiła poszukać Inne Wybór padł na CX3 Kto jest o tyle logiczne że ten samochód Powiedziałem bazuje na trójce Justynie logiczne że taka mandat 3 bazuje na dwójce a nikomu Tego tylko Spójrzmy na to co Japończycy przygoda Spragnionej Crossover Euro Mazda cx-30 patrzę na św Prawie Światła Mazda Naprawię Designers Język To nie jest zwykła Mazda 3 Hatchback ma czarne skrzydło biegnący od reflektorów przez Grill 30 Chrome W dolnej części zderzaka pojawi Światło pozycyjne oraz kierunkowskazy Asan zderzak Podłączono też wlot powietrza na dole Rejestracyjna jest montowana nie na A pod nią Patrząc z profilu Trudno nie zauważyć bardzo wydatnych Plast Osłon dolnej krawędzi na 2 To bardzo intensywny Akcent który nie pozwala mieć wyłudzeń ten samochód nie boi się 3 x 30 175 mm Światła Jest to parametr pozwalają Nie przeszkód Dźwięk Nishka Oczywiście jak w każdym podniesionym modelu ma z Do cx-30 również może Kupić napęd na cztery koła i To niezależnie od wersji Silnik Natomiast wracając jeszcze do profilu tego samochodu O ile słupek W Maździe 3 miał swoich z I przeciwników o tym Fcx 30 chyba Chcę nie będzie Wątpliwość Wygląda to bar I kończąc opis całego samochodu Tył jest nakreślony bardzo zdecydowanymi liniami tutaj Dolinie opada bardzo Uwagę Jak bardzo mocno został przedłużony dach Spoiler Który jest tak długi ma też taki dodatkowy wykończenie pogo Wszystko naprawdę Wygląda bardzo ładnie Nie no i kończy się wielkim ogromnym plastikowy Czarny zderzak A pod nią 2 Układów Żeby Prawdziwe Jak Słyszeliście Konie kręcą się chętnie bardzo wysoko już na parkingu powyżej 5000 obrotów mają też płuco czyli pojem 2 l pojemności Podstawowy silnik 4 skyactiv G Dzisiejszych czasach to rzadkość czy Mazda skutecznie opiera się modzie nadal size NATO Przez brak Turbo mamy to przed i po 122 koni 213 niutonometrów Nie są to jakieś super imponujące wartości ale pozwalają Też sekundy można też do tego się Zarówno na napęd na cztery koła jaki automat Ale Spowalniają Też rozpęd A połączone razem dają Przyspieszenie wydłużony jeszcze około sekund Ktoś chce Szybciej no Się zdecydować na odmianę z Xt100 Przeze mnie niedawno link Filmy STS ten tego silnika zdajecie Piszę natomiast 180 koni i 224 nm Zmieniają już w tym momencie Do setki Zwróć uwagę że Sky Active Mocniejszy o wiele mocniejsze Zaledwie 11 niutonometrów więcej niż skyactiv-g ale to nie Tomek dostępne są w maksymalnie swoje Od 1000 Tutaj Sky Active XL jest czym jechać I to widzę Ptasie przeczenia do setki 8 i pół Jak wersji z Zośką i z manualem natomiast znowu z napędem na cztery i z automatem jest troszkę wolniej a już tylko trzeba Zwolnię się Sekundy Do Także Jest i to wybór w każdej wersji 2el Średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta to 6 2/10 jutro na 100 km od Czy w trasie do Litrów w mieście Paliwa to 51 l Ostrożnie jadąc na się 1000 km na pewno W zbiorniku przejechać i tutaj chciałem jeszcze Do danych technicznych wersji Skype X Która to Mimo że znasz nie ma Szyb Zużywa mniej paliwa Wmie 72 a Śrem 2 będzie to Wnętrze cx-30 to oczywiście wariacja 3 Więc mamy to bardzo wiele LME Zegary ekran kierownica Tutaj tunel środkowy sterowanie Klimatyzacja sam nawiewy to wszystko jest rozpoznawalną ale są też różnic Na przykład Jest tutaj Inne urządzenie kierowca To pokaż Na przykładzie testu dwumetrowca Natomiast widzimy że albo ja siedzę względem To troszkę niżej Został wyraźnie dźwignię ty Nie w każdym razie No widzimy że Tak naprawdę samochód i jego Mniej więcej w moim przypadku Agencja tak odczuwam jak Z tego samochodu Ledwo ogło Ktoś kto jest Czy może G Hotel ale i tak widać Toruń Stosunku do trój Dodatkowo Spotęgowany ty Że ta górna warstwa Strój co to Natomiast w tych 30 Leci dalej I w ten sposób Jakby zasłania nam dolną krawędź ekranu tak naprawdę nic nie zmienia bo wyświetlacz zaczyna się Wysokości że ja go widzę W całość Na tym Optycznie wydaje się że to zostało tak mocno dźwignię ty a to zostało na tym poziomie Żono właź Ten kokpit jest taki potężny Taki mózg Tylko mu się spodoba to to nie jest wada to jest kwestia takiego Perfect Jeśli mówimy o efektach OBD W stosunku do trój Cx-30 zawsze jest w kolor W przypadku podstawowe materiału i tapicerki mamy do czynienia Z granatowym obiciem które Fakturą skórę na Mamo jest To ten drugi kolor to Picie tutaj na tunelu środkowym Na podłokietnik ach i po jednej stronie i po drugiej stronie oraz Wiesz częściowo na wykończeniu drzwi On jest tutaj w kolorze brąz Zwróć uwagę na kolejny detal który otruł Trójka Ocet 30 Ta górna warstwa właśnie w tym kolorze brązowym Po kolorach Nawet ładnie W trójce tutaj się kończy i drzwi już są takie same Natomiast tutaj mamy taki optyczny Kokpit się łączy Płynny Z drzwiami można to pokazać na przykładzie tych drzwi po prawej stronie Że Kształt na drzwi Jest tak wyrzeźbiony aby po zamku Drzwi pasował do Te gofry To mi się akurat bardzo podoba bo otacza nas ten kokpit Nie zachodź Aż dotąd na drzwi kontynuacja zresztą kolorysty Też to dobrze Pasuje także zmian mimo wszystko jest całkiem sporo i cóż Myślę że jedna rzecz A mianowicie jakąś spasowanie więc Pożar pijemy za klamki No to zaczynamy od takiego miejsca które na przykład możesz się na pierwsze Cisza Cisza cały tunel Cisza to ta To chodzi w jakimś minimalnym za To akurat żaden problem Tutaj Cisza Czerpiemy po lewej stronie No tutaj jak To czuć A po prawej Tutaj Skórzana być może wersja wykończenia wnętrz Nie sprawiasz Ułoży Jeśli chodzi o wymiar praktyczny o nie jeszcze pokażę wam jak dobrze to jest wykończone mamy tu na Właściwie Miękkie materiał Chcę tutaj Krótko Tutaj mamy skórzane wykończenie Sitko to w standardzie head-up Display Tutaj też jest mięciutko it Tworzywa biegną Do samej Tutaj niżej odtąd mniej więcej zaczyna się Party Porze Ale boczki tutaj na przykład są wykończone bardzo ładnie Skórzane Nawet bardzo miękkie co w przypadku akurat w metrach To dokładnie miejsce gdzie spoczywa Moja no Więc po mnie akurat bar Pasy Podłokietnik po prawej Kierowcy bardzo miękki po lewej stronie Nie najgorzej jak na dzisiejsze standardy i moim zdaniem jest też Okej No i wreszcie jest Show Mamy tutaj 1 zł Taki Ciekawe Zaprojektowany bo pod dużym kątem To mamy wyjść USB Tłumacz Dwa uchwyty na kubki To mamy Taką O Schowek całkiem głęboki również wejście USB wyjście 12 V Niedzielony też I oczywiście całkiem spore kieszenie Dedykowany Do Butelki Jak widać Płynny Pasażerem Kto Jest plastikowe Jak widać Wykończ No i tak to wygląda Mazda aspiruje do segmentu premium i myślę że wchodź Do niego nie tylko Wycenami które się zaczynają od dosyć Pod względem innych producent Ale też że ty Jak ten Dokończone Wykonaj Zrób Metrowca ale na wstępie powiem że samochód Odrobić Mazda 3 Różnica w rozstawie osi jest raczej symboli Milimetrów Długość 7 Różnicy nad Jak to Wyjdzie Dwumetrowca jeszcze nie robił Specjalnie robimy to NATO Popatrzcie w Podaj Kierownik Tutaj mam Fotel Z przodu z tyłu Pochylenie oparcia Odcinek lędźwiowy Wiem Mamy też regulacja punktu mocowanie pasa bezpieczeństwa Regulowane są Oczywiście zagłówkiem Wystarczająco Wysokość nad głową Tak dużo miejsca nie mam ale no jeszcze dwa palce wolne przestrzenie Zresztą okulary mam na głowie Nie przeszkadza Jest okej No i bez problemu zajmuje miejsce z Ze sztuką Zresztą tak jak Kino Ujeździe Sportowo Powodu że Wszystkie miejsca Gdzie mam Potrzeby żeby Położyć ciężarną Są miękkie Ja Samochodem jest Komfort Z przodu Zobaczymy jak Ciężko mi to wytłumaczyć ale z tyłu są same dobre wiadomości dobrze pamiętam jak to było w 3 było z tyłu Jest ciasno Tęcza Tutaj Nie dość że siedzę Komfortowo To jedno Ściągnąć oku Wyprostować Prostować się Na kolana Okej za brak Że ja do ty Fotel Fotel Profil Tylko jest Przytulnie też się umiesz Co więcej Pomimo że hotel przede mną Maksymalnie obniżone Miejsca na Rozumiesz Także Mówiąc Jestem o tyle zdziwiony że samochód Jeszcze Kruk Ma minimalnie mniejsze Muzo FM Znacznie Więc może Trochę więc To przesiada się na prawą stronę w tunel do pokonania jest jaki Ksero Mamy za to Nawiew Brak Tylko 12 WSB Coś co przeżył Tutaj Brakło To jest Best Nie jest W drzwiach Zmień Kubek Sportowy I całkiem spora Reggae Deja vu Z Nad głową Możliwe Zaglądamy do bagażnika atenna elektryczną klapę i Od drugiej najtańszej opcji Prawie za Hej to jest dobra wiadomość kolejno do Jest taka że 30 litrów pojemności A my Brązowa W Maździe 3 Designerzy Kebab mieli więcej do powiedzenia Projektanci odpowiedzialni za praktycznością No wiem że tutaj Akurat mamy Nie z podłogą Tak jak widzicie mam Rozłożone Oparcie złożone Po lewej No i jak Nie jest to idealnie płaska podłoga Tutaj Czym się wyraża W środku znajdziemy miejsce do zaczepienia Która będzie Stabilizować Się zakupy w bagażu I to będzie dobry zakup Widzę 12 Pod podłogą widzimy Zostanie do kupienia Zestaw naprawczy icao Sporo przestrzeni Różne inne Drobiazg Jakie są lampy seksu dziecka z tym silnikiem nie jest demonem prędkości i na dobrą sprawę wystarczy spojrzeć Techniczne Aby przekonać się że tak rzeczywiście jest Podstawowa wersja silnikowa bo pamiętajmy pomimo że to jest dwulitrowa jednostka to jest podstawowy Silnik do tego z tego z automatyczną skrzynią biegów w skrzyni dla wszystkich powyżej 11 sekund więc wsiadając do tego Wiedziałem że nie jest to rakieta i wiedziałem już wtedy Szkoda że pod maską nie mam kajaki z psem ale te byłem przekonany że będę Samochodzie nudził i pojedziemy trochę wszedłem do Że po pierwsze miałem rację Szkoda że nie masz kajaki Philipsa bo jednak on by zmienił charakter tego Pomimo że nie ma dużo wyższego momentu obrotowego to jednak ten dom dostępny Znacznie szerszym zakresie No i te 180 koni tutaj by się o wiele więcej działo gdyby Był pod maską natomiast Zresztą ten silnik i nikt niestety To jest bardzo ospały zły i powolny silnik Zresztą do takich prędkości autostrada Jeszcze Może wrócę za chwilę ale po mieście 57 Nawet do 90 wokół miasto jak jeździmy to na dobrą sprawę nie ma niedostatku wody Dopiero na autostradzie dopiero kiedy chcemy przyspieszyć od stół do 104 Wciskamy gar skrzynia super momentalnie redukuje wkręca się na T6 Obrotów do 6.5 i dopiero zmienia biegi ja później gdzieś tam od czterech do sześciu znowu kolejny Dużo się dzieje dużo słychać słychać jak ten silnik daję z siebie wszystko którzy masażu Kraków Do tych 140 rozpędzanie trochę trwa nie jest to Demon autostrada Miejmy to za sobą No to jest po mieście w zupełności to wystarcza tak jak mówię Dosyć szybko więc każdy będzie zdjęcie proszę bardzo natychmiast zaczyna przyspieszać więc W okolicach 50 na godzinę możemy oczekiwać od tego samochodu z tym silnikiem wszystko Tego co możemy oczekiwać od każdego innego auta czy w miarę szybkiej reakcji szybkie reakcje też skrzyni biegów Rozpoznanego przyspieszenie zamieszanie tak cudownie sprężyste tak do mnie sportowy Ale w takim sensie nie że twarde jak taboret i do auto jeździ podskakując na każdej nierówności Auto po mieście Nie boję się porów studziennych i wszystkiego tego co tam może nas w mieście spotkać Tylko to jest samochód który uwielbia kocha skręcać Tym autem nie czujemy ani trochę że jest to samochód Nie czujemy ani trochę że mamy doczynienia z klasztorem naprawdę mamy Poczucie że jedziemy zwykłym hatchback jem który bardzo posłusznie skręca i bardzo chętnie Nie wiem takie cudownie tak jak mówię sprężysty sposób że No chce się jechać to się skręcać Czekać na kolejny zakręt bo to jak to auto trzyma się drogi jak posłusznie Tak nie zrobić na stół osiach ale robiłem go Zdecydowanie więcej razy Było to potrzebne bo zrobiłem raz z niedowierzaniem powtórzyłem drugi raz Potem dla przyjemności zrobiłem trzeci raz Potem jest po prostu jechałem zygzakiem ciesząc się tym że auto jest Tego segmentu potrafi tak jeździć bardzo przyjemne zakrętach auto nie wiem Pewnie trzymające się zakręcie i ile go Nie szarpał a nigdy nie zobaczyłem W tym aucie jakiegokolwiek efektu nadsterowności migających kontrolek w którym nie 50 na godzinę skreśl Obok każdego zawieszenie jest odpowiednia prędkość przy której ona zaczyna się gubić Natomiast taki jak porównuje wszystkie auta przy 50 na godzinę no to przy tym samochodzie Przy tej prędkości Nie ma sposobu na to żeby go wyprowadzić z równowagi i że potrzebował on Jakiegokolwiek wsparcia elektroniki cudowny zawieszenie Więc pomimo że nie mamy tutaj do czynienia Z silnikiem klatkowym to jednak trzeba przyznać że a zresztą to jest pusta droga 50 kompletnie pusto za mną komplety postać Renault Trafic Jak tego nie powtarzać bajkę więc nie nie nudzę się w tym samym Pomimo że auto może na autostradzie nie zaskakuje nikogo i Trochę więcej czasu i trochę przy tym hałasuje No bo trenujesz w okolicach 6 i pół Lotofagi się głośnik ale w każdym innym zakresie prędkości przy każdej innej potrzebie kierowcy Robi to zaskakująco dobrze i zaskakująco przyjemnie więc jeśli o mnie chodzi to Naprawdę na sklep ale żeby nie było tak różowo i słodko jedna rzecz która Ja się rzuciła w oczy to jest dosyć Zjawisko ale tutaj akurat Występuje Otóż stoimy na światłach A mnie nie ma światła podporządkowane przed nami w poprzek trochę Główna chcemy Rozglądamy się widzimy lukę jedziemy lukę mocno gaz albo nie jednak nie W momencie kiedy mocno nacisnęłam Kiedy zdejmuje nogę Ten układ silnik plus skrzynia biegów dopiero Rozpędzać jak zje Ale czuję że samochód da Info Przyspiesza czy masz szybko przełożyć nogę na hamulec to jest efekt Aktor który prawdopodobnie bardzo szybko wejdzie w jakieś takie nawyki kierowcy które Jeździ i będzie opanowany bez problemu Natomiast warto Zestawy na co zwrócić uwagę czy czy wam tego to nie przeszkadza W razie szybkiej zmiany decyzji Wiem że trzeba mocni do hamować bo Właśnie dopiero zaczyna się rozkręcać kiedy ja akurat myślę Kończymy bo zmieniam zdanie Jeśli będziecie mieli okazję podczas jazdy testowej sprawdzić Czy ten efekt wami za bardzo nie przeszkadza to upewnij się być może to jest kwestia tego egzemplarza być Samochody rzeczywiście w zestawieniu z automatem podkreślam tak mają i i wtedy trzeba się Cześć że jeśli szybko zmieniamy decyzję to nie to szybciej trzeba przełożyć nogę z gazu na hamulec i ten hamulec nieco mocniej Bo ta bezwładność silnika i skrzyni biegów sprawia że auto Z większym niż zwykle impetem jeszcze w sumie do przodu przez Dłużej sekundy nie zbywa to w innych samochodach i to jest na dobrą sprawę 1 Uwaga Ogólne wrażenie z jazdy są tak jak mówię zaskakująco pozytywne to jest auto które Paradoksalnie z tym słabszym silnikiem bardziej zaskoczyło bo od mocniejszego stratyfikator Spodziewa się tego że zrobią wszystko aby to auto jeździło wszechstronnie dobrze jak mi tylko Też chętnie skręcało to jest nie w tym przypadku okazało się że nawet podstawowych Nie jest jeszcze do tego aby Japończycy daje nam taką kluchę które będzie więc trzeba przed Się z jednej strony na drugą na każdym zakręcie nie dostaliśmy samochód który naprawdę uwielbiam skręcę Byliśmy tam samochodem niedaleko Motopark o to postanowiłem jeszcze raz nawet mikrofonu już jechać Dosłownie na nitkę bo do parku aby jeszcze od tej strony poszłeś ten samochód Bo ty mi się tak techniczny to jak Motopark pokazuje od razu Które auto jest To ciężary które jest zbyt duży Który ma zbyt duży rozstaw osi Tutaj trzydziestkę możemy jeszcze od tej strony Lepiej poznać trzeba zrobić w tym samochodzie po wjeździe na tor o ile kiedykolwiek z tym silnikiem To jest włączenie trybu Sport nie widzę za bardzo sensu bo Fajnie brzmi ale też słuchanie go non-stop 4000 obrotów Po co się takie auto konfigurację kupuje To robi Muszę przyznać że byłem na drodze publicznej tutaj na Może również psuć wiadomo że Odpowiedniej prędkości Każde auto zacznie troszeczkę wyjeżdżać Do czego zmierzam tryb sport na torze Rzeczywiście bo mały przyciskom nie zmienię dosłownie mówimy o Na wyższych obrotach i to na dobrą sprawę wystaw Odpowiedź tego auto na każdym zdjęcie gwiazdy były nieco szybsza cosco Sprawia że właśnie nas niedowierzaniem patrzy na to Jaką pokonuje zakręty bardzo zgrabnie jak na Crossover To ja nie widzę w tym zachowanie szczerze mówiąc plus tabela Na razie Sport pomaga nam poczuć się tak jakbyśmy mieli parę koni Więcej bo mamy po prostu do tych które są o niebo lepsze dostęp ale naprawdę pełen podziw i szacunek Dla inżynierów zaprojektowanie takiego zawieszenie i takiego rozkładu ma Samochód nawet namiot Dosyć dużym tempem dobrym tempem jedzie Jakby To było O 20 cm Kroczewska Popularność Crossover SUV Mazda CX3 Że nikomu nie musi Swojego Crossover sauna Top Konie . Swoją Ceny Myślę że ma okazję zrobić to Dwukrotnie raz przed Bąki Dostaniemy jej wygląd Standardy Czy też przy kalkuluje Warto A druga oka Będzie Kiedy Zaz Szczegóły Do tego a Podstawą Tak Bez
d1jd7t2
d1jd7t2
Więcej tematów