Nowa twarz? Nie tylko
JeĆŒdĆŒÄ c tym autem trudno oprzeÄ siÄ wraĆŒeniu, ĆŒe zostaĆo zaprojektowane gĆĂłwnie z myĆlÄ o kierowcy. Chyba wĆaĆnie tak naleĆŒy interpretowaÄ filozofiÄ, kryjÄ cÄ siÄ pod reklamowym sloganem âZoom - Zoomâ. SwojÄ przygodÄ z budowaniem samochodĂłw koncern z Hiroszimy zaczÄ Ć w 1960 roku od maĆego dwudrzwiowego modelu R360 z przedziaĆem pasaĆŒerskim nie wiÄkszym niĆŒ kabina myĆliwca. W 2002 roku pokazaĆ Ćwiatu model zbudowany w oparciu o wyĆŒej wspomniane hasĆo: pierwszÄ wersjÄ âszĂłstkiâ. PiÄÄ lat pĂłĆșniej wprowadzono produkowany do dziĆ model drugiej generacji.