Mazda 6 Kombi
JapoĆski reprezentant segmentu D zadebiutowaĆ w Polsce w grudniu zeszĆego roku i od razu spotkaĆ siÄ z przychylnym dziennikarzy na Starym Kontynencie. Pierwsze egzemplarze, ktĂłre pojawiĆy siÄ w Polsce wyposaĆŒono w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 lub 165 koni mechanicznych. Mimo, ĆŒe to wĆaĆnie ta jednostka bÄdzie mieÄ wiÄkszoĆciowy udziaĆ w rynku, konstruktorzy nie zapomnieli o bardziej wymagajÄ cych klientach, skĆonnych zapĆaciÄ nieco wiÄcej na lepsze parametry. Na portugalskich sprawdziliĆmy, czy najmocniejszy diesel i 2.5-litrowy benzyniak sÄ warte zainteresowania i wyĆoĆŒenia dodatkowych pieniÄdzy.
SzĂłstka od kilkunastu lat stanowi bardzo ciekawÄ alternatywÄ dla Volkswagena Passata i Toyoty Avensis. Ma mocnÄ pozycjÄ w swojej klasie, jednak nigdy nie byĆa liderem. Wraz z wprowadzeniem kolejnej generacji, sytuacja moĆŒe ulec zmianie. WyĆŒsza jakoĆÄ w podobnej cenie powinna przynieĆÄ poĆŒÄ dany dla JapoĆczykĂłw rezultat. Produkowane w Japonii auto opracowano w zgodzie z technologiÄ SkyActiv.