Mazda 3 Skyactiv-X - ile pali nowy typ silnika?
Japoński kompakt Mazdy debiutuje na polskim rynku wraz z przełomowym typem silnika Skyactiv-X, który obiecuje ekonomikę diesla przy charakterze silnika benzynowego. Mateusz Żuchowski sprawdza na polskich drogach, jak jest naprawdę, podczas liczącego 1200 kilometrów testu pomiaru zużycia paliwa. Wideo zostało nagrane smartfonem Samsung Galaxy S10+.
Cześć samochód który widzicie za m… Rozwiń
Transkrypcja:
Cześć samochód który widzicie za mną
Jak nam bar
Ponieważ
Nadwozie
Piękne
Kryje się
Zupełnie
Imam
Nie tylko ona
Sposób
Mazda
Co to
Jak się sprawdza
Na początek miasto
Przyjdź YouTube jakiś film zużywa w tej chwili średnio 8.5 l na 100
Także to miałam nawet niektórych momentach do 10 litrów
Ten ruch jest bardziej natężony a na ulicach Katowice wyjeżdżam grudnia
Spory nawet jeszcze
Co pokazuje że ten silnik potrafi
Ekonomiczny
Nie staram się mu aż tak dobry
A wręcz przeciwnie raczej
Quady
Też jest tak różnie
Niech się wydaje że pracuje jak wysokoprężny jest to
Linka natura
Pod względem
Czy
Czy choćby takiego dźwięku tutaj takie te przejawy silnika wysokoprężnego
Ale szybko stąd
Naturze pracy
Dokładnie
Silnika wolna
Ponieważ znajduje się tutaj kompresor który delikatnie wspomaga pracę tej
Głównie daje Ona poczucie pracy jednostki wolnossącej pozbawionych
Doładowania w związku z tym także trzeba się tutaj
Trzymać it wyższa
Wcale nie
Pomagać w związku z tym te wyniki w okolicach 9 litrów na 100 kilometrów pokazują
Potrafi nowego osiągnąć tyle miasta wyjeżdżamy teraz poza teren zabudowany zobacz
Co co nam przyniosą spadek
Mam ze sobą około
100 km
Trasy w takich warunkach pod mi
50 do 80 km
Godzina zobaczymy
Jak w takich warunkach
Sprawdziła się Mazda 6 i 6
Krynica
100 km
Choć trzeba przyznać że moment
Jeszcze
No to co
Najniższe wydaje mi się jakie uda się uzyskać w tym samochodzie na lepszy ode mnie
Teraz
Podróż z większymi prędkościami zobaczymy jak to jest wynik
Zużycie paliwa na autostradzie przetrzymywany w
140
Na godzinę wniosło z 7 i 1
Litra na
100 km
Myślę że wynik Niezły biorąc pod uwagę
Że
Ślaz
W samochodzie
Skrót
Odbija się też trochę na komforcie ponieważ przy takich prędkość
Te
Silnik AC
Dość dużo
Na Plus za to
Maździe zapisuje fakt że jest to wynik Keno naprawdę bardzo nieodległej Otto
Co obiecuje producent oficjalnych
Nie ma pani mai
Prędkościach Mazda twierdzi że tak
Jesteś tylko
Po przejechaniu około 1200 km
Mam już zrobione w takim klarowne
Zdanie na temat tego silnika który się
Pat
Maskotka czyli
Co mogę po
No pewien sposób Rzeczywiście je
Jednostka nowa na rynku ponieważ konstruktorom udało się rzeczy
Cechy silnika benzynowego i wysokoprężne wysokoprężne
Benzynowego może nie do końca zawsze takiego jak bym chciał ponieważ tutaj te ta elastyczna
Niższych obrotach właśnie brak elastyczności był czasami docierające ale ostatecznie
Całkiem dynamiczna jednostka one Generuje aż 180 koni 224 niutonów
Biorąc Sopot
Osiągnięty
Wynik zużycia paliw
Myślę że był całkiem dobry ponieważ było to się
15 km okolice niewiele pana
FC
Miesza
Co biorąc pod uwagę tą moc
Wynikiem lepszym niż osiągnąłby tradycyjne nawet
Silnik A pada
Ściąga
W samochodzie więc jest to pewien Progress ale trzeba pamiętać że jednak osiągnięty całkiem
Kosztem
Skomplikowany tutaj mamy
Tylko z nowa Innowacji
Technik
Spalanie mieszanki ale
Przez cały czas tutaj tak
Doładowanie i miękka hybryda
Więc to
Duży progres ale jednak 8
Wysięk