Loncin Voge 500 DS to tani sposób na turystyka. Właśnie wjeżdża do Europy
Chińczycy coraz śmielej poczynają sobie na motocyklowym rynku, udowadniając, że niska cena i azjatyckie pochodzenie nie wykluczają przyzwoitych parametrów i coraz lepszej jakości. Czy docenią to także europejscy klienci?
Na Starym Kontynencie debiutuje Loncin Voge 500 DS, czyli kolejna wariacja na temat popularnej chińskiej "pięćsetki" dotychczas dostępnej w wersjach 500 R oraz 500 AC. DS charakteryzuje się zauważalnie mniej sportowym charakterem na rzecz praktyczności i wygody w dłuższej trasie. To typowy turystyk, który zarówno w kwestii wyglądu, jak i konstrukcji przypomina renomowanych konkurentów.
Mowa m.in. o Hondzie CB500X czy Suzuki V-Strom 650. W przypadku tej pierwszej podobny jest nawet silnik. Jednostka Voge 500 DS ma 471 cm3 pojemności i jest chłodzona cieczą. Generuje 47 KM mocy i 43 Nm maksymalnego momentu obrotowego - to wartości porównywalne z hondą.
Ci, którzy zdecydują się na Loncina Voge 500 DS, nie powinni narzekać na wyposażenie - odwrócony widelec, wydajne hamulce Nissin z ABS-em czy nowoczesny wyświetlacz TFT to standard. Na liście opcji znajdziemy natomiast akcesoria przydatne w podróży - m.in. pojemne kufry. A wszystko to w atrakcyjnej cenie. W Europie gamę Voge 500 DS otworzy kwota 5995 euro.