Na ratunek firmie
Ostatnie lata to dla Lincolna ciężkie czasy. Słynna amerykańska marka mimo ciągłego rozszerzania oferty traciła klientów. Jednym z powodów była nieciekawa stylistyka nadwozi i wnętrz oferowanych modeli. Lincoln bierze teraz przykład z odnoszącego sukcesy Cadillaca i bierze się do pracy.
MKZ to mniejsza z limuzyn Lincolna, czyli jeden z najważniejszych dla marki modeli. Niestety dotychczasowa generacja wyglądała jak kopia tandetnego auta z lat 80. Zapowiedź nowej odsłony modelu została pokazana na 2012 Detroit Auto Show. Nowy MKZ wygląda bardzo nowocześnie zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jedynym dziwnym elementem jest osłona chłodnicy w kształcie długich wąsów - nowy znak rozpoznawczy marki.
Nowy MKZ to bardzo znaczący krok w stosunku do dotychczas produkowanej generacji. Samochody klasy premium muszą wyglądać reprezentatywnie i być przyjemnym środkiem transportu. Nowy sposób projektowania samochodów powinien pomóc Lincolnowi i już wkrótce słynna amerykańska marka ma szansę odzyskać dawny blask.