Osiągi hybrydowego układu napędowego
Nowy LS 500h jest wyposażony w układ Multi Stage Hybrid System - rozwiązanie, które zmienia osiągi hybrydowego układu napędowego. Jest to dodatkowa, czterostopniowa przekładnia. Jak zapewnia producent, w efekcie kierowca otrzymuje bardziej bezpośrednią reakcję na wciśnięcie pedału przyspieszenia przy zachowaniu płynnej pracy i niskiego zużycia paliwa.
Dodatkowa przekładnia wielostopniowa jest umieszczona bezpośrednio za przekładnią rozdziału mocy, a jej wał jest współosiowy z wałem korbowym silnika spalinowego. Mimo że ma tylko 4 przełożenia, to zakres D ma tak zaprogramowany schemat zmiany biegów, że kierowca odnosi wrażenie, jakby samochód był wyposażony w 10-przełożeniową skrzynię biegów. Prędkość jazdy rośnie równocześnie z prędkością obrotową, tworząc wrażenie liniowego, bezpośredniego i ciągłego rozpędzania, dzięki czemu nie występuje efekt „gumowej taśmy”, który można było odczuć w przypadku niektórych samochodów z przekładnią bezstopniową CVT. Na 10 biegu sterowanie pracą przekładni CVT pozwala na płynną, cichszą jazdę ze stałą wysoką prędkością przy mniejszej prędkości obrotowej, która oznacza również mniejsze zużycie paliwa.