Audi A3
Pierwsza generacja tego modelu zadebiutowała w 1996 roku i od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli. Obłe kształty mogły się podobać 15 lat temu, natomiast dziś już nieco przykrył je kurz. Za 15 tys. zł możemy rozglądać się za dobrze wyposażonymi samochodami z lat 2000-2001.
Pod maską znajdziemy legendarne już silniki 1.9 TDI, których nie sposób wykończyć. Nawet najsłabszy turbodoładowany, 90-konny motor zapewni akceptowalne osiągi i minimalne zużycie paliwa. Żądni mocniejszych wrażeń, powinni poszukać 130-konnej odmiany, bądź jednostki 1.8 turbo. Jest ona bardzo trwała i cieszy się dobrą sławą wśród tunerów. Łatwo podnieść jej moc, nawet dwukrotnie. Wtedy należy jednak rozejrzeć się za odmianą quattro, żeby efektywniej przenieść moment obrotowy na asfalt.
Bezwypadkowe i zadbane egzemplarze ze znaną historią szybko znajdują nabywców, gdyż nie przysparzają problemów podczas wieloletniego użytkowania, zaś ewentualne naprawy nie przyprawiają o zawrót głowy.