Subaru Impreza II 4x4
Zdecydowana większość kierowców szukających kompaktowego samochodu z napędem na cztery koła niezwykle rzadko zwraca uwagę na propozycję z Japonii. Subaru Impreza, bo o niej tutaj mowa, to ikona sportów motorowych. Zazwyczaj na zakup rajdowej legendy decydują się pasjonaci marki, nie liczący się ze sporym zużyciem paliwa i kosztami bieżącego serwisowania wersji turbodoładowanych. Przypomnijmy, że poza topowymi odmianami napędowymi, Subaru dostępne było także z silnikami wolnossącymi, rzecz jasna typu bokser.
Druga generacja Imprezy pojawiła się w sprzedaży w 2001. Klienci mieli do wyboru klasycznego sedana oraz niezbyt funkcjonalne kombi. Nim zdecydujemy się na kupno japońskiego kompaktu, powinniśmy pogodzić się z twardymi plastikami we wnętrzu oraz topornym projektem kokpitu. W kategorii wyposażenia z zakresu komfortu Impreza II także nie jawi się jako lider. Elektrycznie sterowane szyby i lusterka, klimatyzacja oraz komputer pokładowy - to wszystko co może nam zaoferować japońskie auto. Sercem modelu jest stały napęd 4x4 nieustannie dostarczający moc na każde koło. Wybierać możemy spośród wolnossących benzyniaków: 1,5 l 105 KM, 1,6 l 95 KM, 2,0 l 125-160 KM i 2,5 167-175 KM.