Jeep Renegade – fajniejszy Fiat 500X
Samochody są technicznie identyczne za wyjątkiem odmian specjalnych (np. Trailhawk w Jeepie czy Sport we Fiacie). Mają te same silniki z podobnym podziałem na wersje przed i po liftingu w 2018 r. Dlatego i w tym przypadku również polecam odmianę przedliftową. Jeep Renegade ma tę zaletę, że już w wersji podstawowej wygląda interesująco, ale jest mniej praktyczny. Niby ma taki sam bagażnik, ale inny jego kształt, a w kabinie jest odczuwalnie mniej miejsca, zwłaszcza z tyłu. Dla fanów offroadu przygotowano wersję Trailhawk z krótką jedynką (standard w 9-biegowym automacie) oraz podniesionym zawieszeniem i osłonami. Potrafi dużo w terenie. Natomiast do miasta i wokół domu jest to bardziej stylowy niż praktyczny crossover, który może trochę męczyć na długich trasach. Niestety, ceny są wyraźnie wyższe niż w przypadku 500X. Samochody do liftingu kosztują nawet blisko 80 tys. zł. Mimo to za kwotę 60-70 tys. zł kupicie auto z roczników 2015-2017.