Opel Mokka – wygoda to jego największa zaleta
Opel Mokka nie jest szczególnie przestronna, pomimo napędu 4x4 nie nadaje się do jazdy po bezdrożach, urodą nie grzeszy, bagażnik mógłby być większy, a i silniki nie porywają. Jednak wystarczy zrobić nią kilkusetkilometrową trasę, by zrozumieć, za co ją cenią użytkownicy. To komfortowy crossover do normalnej jazdy – nie na pokaz, ale doceniany z każdym dniem używania. Technicznie dość dopracowany, choć diesle 1.6 omijałbym szerokim łukiem. Warto kupić automat, bo to klasyczna konstrukcja. Pewne jednostki to benzyniaki 1.6 i 1.4 Turbo. W 2016 zmieniono wygląd i nazwę na Mokka X, a silnik 1.4 Turbo o mocy 152 KM ma już wtrysk bezpośredni. Mokka X jest wyraźnie droższa, ale i taką można kupić za ok. 70 tys. zł, jeśli rocznik 2017-2018 was zadowala.