Kia Stinger

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

/ 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

/ 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

/ 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

/ 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

/ 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

/ 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

/ 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

/ 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

10 / 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

11 / 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

12 / 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

13 / 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

14 / 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

15 / 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

16 / 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

17 / 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

18 / 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

19 / 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

20 / 20Model, jakiego jeszcze nie było

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Kia otwiera kolejny rozdział w historii marki. Stinger powstał po to, aby pokazać, że Koreańczycy potrafią robić nie tylko rozsądne samochody, ale też lubią zaszaleć. Wystarczy rzut oka, aby przekonać się, że to prawda. Długa maska z wlotami powietrza, dodatkowe mocno zaakcentowane otwory za przednimi kołami i tył stylizowany na coupe to elementy, jakich nie spotkamy w modelach innych popularnych marek. Do tego dochodzą mocne silniki, zawieszenie i układ napędowy, które były dopracowywane na Nurburgringu.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy