12. MG MGF
Powiedzieć wyjątkowy, to mało. Spotkać MG na naszych drogach trudno, niczym jednorożca. To zdecydowanie propozycja dla wielbicieli niecodziennych, mało popularnych i wyjątkowych samochodów. W dodatku, najlepiej brytyjskich i sportowych. Kupując MGF właściciel musi liczyć się z tym, że wewnątrz jest bardzo mało miejsca, podobnie jak w bagażniku, a o funkcjonalności możemy tylko pomarzyć. Jednak dla wytrwałych MG przygotował kilka niespodzianek. To przede wszystkim tylny napęd, dość niska masa, silnik umieszczony na tylnej osi oraz spora frajda z prowadzenia tego auta. Na deser nieco ekscentryczny wygląd i brytyjski rodowód.
To wszystko już za 10 tys. zł, ale przestrzegamy, za taką sumę raczej nie ma co liczyć na idealny egzemplarz. Pod maską zwykle chowa się jeden z trzech dostępnych silników: dwa o pojemności 1.8 (120 KM i 145 KM) oraz jeden o pojemności 1.6 (111 KM).
Pierwsza generacja produkowana była od 1995 do 2000 roku. Druga generacja tylko przez następne dwa lata. To propozycja dla zmotywowanych maniaków marki i modelu.