Trwa ładowanie...
08-01-2016 11:31

Jest już nowy VW Passat Alltrack

Jest już nowy VW Passat AlltrackŹródło: zdjęcie producenta
d28szw9
d28szw9

Volkswagen zaprezentował szczegóły dotyczące nowego Passata Alltrack. Samochód posiada seryjny napęd na cztery koła oraz terenowe elementy wyposażenia.

Alltrack jest osobną wersją Passata. W standardzie posiada lekką osłonę silnika chroniącą ją od spodu, zmienione zderzaki (przednie z charakterystycznymi reflektorami przeciwmgłowymi, tylne - z zaznaczonymi końcówkami układu wydechowego), obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze matowego chromu, napis "Alltrack" i oksydowane na srebrno relingi dachowe. Nie zabrakło też 17-calowych obręczy z metali lekkich oraz osłon nadkoli i progów. W środku znajdziemy fotele pokryte tkaniną oraz alcantarą, elementy ze stali szlachetnej, dywaniki z podwójnym szwem oraz pedały ze stali szczotkowanej.

Paleta dostępnych silników obejmuje jednego "benzyniaka" TSI (220 KM, 350 Nm) oraz trzy turbodiesle TDI (150 KM/340 Nm, 190 KM/400 Nm, 240 KM/500 Nm). 150-konna jednostka TDI seryjnie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, zaś pozostałe z dwusprzegłowym automatem DSG. Wszystkie jednostki wyposażono w system Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii hamowania.

Passat Alltrack posiada napęd na cztery koła 4MOTION. W zwykłych warunkach napędzana jest jedynie przednia oś, jeśli jednak pojawi się groźba utraty przyczepności, to dołączany jest napęd tylnej osi. Równolegle ze sprzęgłem Haldex, które działa jak centralny mechanizm różnicowy z blokadą, elektroniczne blokady przy wszystkich kołach przejmują funkcję blokad poprzecznych. Seryjnie pojazd wyposażono w system umożliwiający wybór trybu jazdy. Oprócz znanych trybów Eco, Normal, Comfort i Sport i Individual, Alltrack posiada też tryb Offroad. Dzięki niemu wszystkie systemy, zawieszenie oraz sterowanie silnikiem i skrzynią biegów dostosowują się do wymagań jazdy terenowej.

d28szw9

Kierowca i pasażerowie uterenowionego Passata będą mieli do dyspozycji zestaw urządzeń multimedialnych i układów wspomagających jazdę - wyświetlacz head-up, system App-Connect, możliwość podłączenia tabletów czy monitorującą otoczenie funkcję Front Assist. Rozpoznaje ona pieszych i umożliwia awaryjne hamowanie podczas jazdy miejskiej.

ll

d28szw9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d28szw9
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj