Legenda zza Oceanu
Wrangler nie wpisuje siÄ w ĆŒadne schematy. Jego prezencja ma wiele wspĂłlnego z tÄ , stosowanÄ przed 70 laty, a rozwiÄ zania mechaniczne bazujÄ na prostocie i skutecznoĆci. Ten samochĂłd nie ma nic z najnowszych zdobyczy technologicznych poza dostÄpnÄ w opcji nawigacjÄ , ktĂłra na dobrÄ sprawÄ rozpowszechniĆa siÄ juĆŒ kilkanaĆcie lat temu.
Nieco podrasowana wersja Rubicon charakteryzuje siÄ tylnÄ osiÄ o zwiÄkszonej wytrzymaĆoĆci, nieco innymi przeĆoĆŒeniami przekĆadni gĆĂłwnej, elektronicznÄ blokadÄ przedniego i tylnego mechanizmu rĂłĆŒnicowego oraz elektronicznie odĆÄ czanym stabilizatorem.
Najnowsza odsĆona Wranglera otrzymaĆa nieco zmodernizowany silnik o pojemnoĆci 2,8 l. TurbodoĆadowany Diesel rozwija 200 koni mechanicznych i 460 Nm dostÄpnych juĆŒ od 1600 obr./min. Te parametry zapewniajÄ mu odpowiednie moĆŒliwoĆci w wymagajÄ cym terenie i przyzwoite wartoĆci przyspieszeĆ na drogach publicznych.