Test Jeepa Renegade'a Trailhawk: blisko do Wranglera
Jeep Renegade ma dwa oblicza. Z jednej strony jest miejską terenówką, ale w wersji Renegade potrafi też pokazać klasę w terenie. Michał Gruszczyk miał okazję przekonać się, do czego zdolny jest ten samochód.
Są takie samochody które powstały … Rozwiń
Transkrypcja:
Są takie samochody które powstały
Zasady jako Sól
Co oznacza że
Kiedy z
Asfalt
Ale raczej nie są zainteresowani właściwościami terenu
A bardziej
Że samochód wygląda jakby
Ale tego czy może
Wracamy Shout
Które to
Segment
Rowerów mają sporo wspólnego
Atom jest ze względu na
Sopot
Wami
Dlań
Śmiertelna
Takim autem
Na przykład
Renee
Trailer
Który
Tuż za mną
Czyli najbardziej Terenowa wersja tego samochód
Chciałem pokazać wam kilka detali
Czym ten samochód różni się od standardowego
Gipara
Natomiast Pokażę wam również kilka rzeczy które
Ten samochód może zostać wyposażony
I który nadaje
Specjalny chara
Taki sposób że można powiedzieć że
Wannabe
Wrangler
Zapraszam serdecznie do tego że
Przede wszystkim Jeśli chodzi o
Kwestie designu to jest on już dość dobrze znany ponieważ
Poprzednia przed liftingowe a wersja tego samochodu niewiele tak naprawdę zmieniłaś
Względem tego co widzimy to
Największą wizualną zmianą względem w wersji sprzed liftingu
Są światła pozycyjne i do jazdy dziennej
Które teraz
Są
Okrągłe i okalają cały reflektor wygląda to całkiem fajnie
Jest to podobne rozwiązanie
Co w najnowszym klipie wranglerze Renegade trailhawk ma
Specjalne oznaczenia to
Pierwsze z nich Trail rated czyli sprawdzony w terenie
Również grafika samego napisu Renegade na drzwiach
Jest troszeczkę inne
NATO
Z tyłu jest więcej
Po pierwsze
Napis Train
Który właśnie widzi
Tutaj
4 na 4 pojawia się również w innych modelach ale coś
Poznać
Z daleka
Chałka to
Ten
Dodatkowy hak holowniczy który
Pozwala wyciągnąć ten samochód z głębszych tarab
Natomiast żeby do tych tarab
Do
Dotrze
W przypadku Renegade
Dość mocno post
Generalnie
Piach to dla tego samochodu nie jest żaden problem jak widzicie było tak że było
Tutaj widać
Po zderzak
Się już pod a pali się w błotku
Najważniejsze jest to
Że ten samochód Po pierwsze zachęca do takiej jazdy poza utwardzonymi drogami a po drugie świetnie
Na nich radzi jeśli chodzi o przednie fotele to są one dość dobrze wyprofilowane szczególnie bo
Całkiem nieźle trzymają na boki nie są sportowe ale
W trakcie jazdy w terenie dają sobie
W momencie odbioru samochodu do testu
Puść tego standardowe
Który wygląda właśnie tak
Oczywiście na
Przyciski do otwierania dostałem jeszcze jeden klucz
Wygląda on w ten sposób jakżeby inaczej
Jak wygląda
Rozmawiałem się do czego on służy natomiast już
Pokażę może
Ten dach zarówno z tej strony Jak i z drugiej
Zupełnie zdemontować co jest dość podobnym rozwiązaniem do demontowalne go dachu w GP
A więc w tym momencie dach zamykam
Już pokazuje wam jak ten dach się demontuje
Mam takie gniazdko
Właśnie tym kluczem
Wystarczy
Przekręcić i syn monety zwane
Blokada
Za pomocą tych blokady ubezpieczony dahir DeFacto
Z zewnątrz możemy go wyciągnąć
Jak widzicie to
Cały dach jest już spakowany
Zamknięty No i na dobrą sprawę bagażnika nie zostajesz zbyt wiele
Natomiast w tym momencie możemy
Bez najmniejszego problemu bagażnik za
I zobaczcie jak to wygląda
Mamy zupełnie
Otwórz
Dach
Poprzeczką tutaj na środku
Natomiast nie można się po
Prawie jak w lubi konie
Wrażenia z jazdy Jeep Renegade trailhawk to na dobrą sprawę im dalej
Utwardzonych dróg tym lepiej Ponieważ ten samochód na dobrą sprawę kocha
Kochanie utwardzona drogi którą teraz na przykład się poruszam jest naprawdę bardzo
Tym samochodem odnaleźć tam gdzie właśnie kończy się asfalt zaczynają się bardzo duże
To wszystko bardzo szybko Jest do ogarnięcia
Teraz jadę dość drogą troszeczkę mną trzęsie
Powiem szczerze że jeśli chodzi o Komfort resorowania to jest on grubo powyżej przeciętnej absolu
Że będzie tutaj tak komfortowo więc pokonywanie naprawdę głębokich
Normalną prędkością jak to przy drodze Czyli te
Zawieszenie nie ma nigdy nie dobija do końca więc po prostu ta jeśli tylko
Z głową to jazda jest naprawdę niesamowicie łatwa i przede wszystkim przyjemna można sobie
Pozwolić na jazdę na skróty czy wybierać drogi które co prawda są na nawigacji
Ale po wjechaniu którą jakimkolwiek innym samochodem I właśnie takim Rynek 1 czy innym
Prawdę posiadającym jakiekolwiek Terenowa umiejętności suvem w szybko wrzucam wsteczny i jedziemy
Naprawdę świetnie sobie daję radę jeśli chodzi o komfort jazdy
Oczywiście nie jest już tak wspaniale jak w przypadku normalnej jazdy
Dla tego samochodu w terenie jest troszeczkę niekomfortowo samochód troszeczkę
Przy gwałtownym hamowaniu coś się prędkości na wyciszenie troszeczkę negatywnie wpływa
Demontowalny dach ponieważ dość sporo słychać Przede wszystkim szumu
Powietrza oraz ze wszystkich samochodów które nas wyprzedzają które mijamy nie osobiście
Jestem naprawdę zachwycony tym jak wiele radości tego prawdziwego Jeepa jest
A w wersji trailhawk jest go prawdopodobnie najwięcej
Przygoda z Renegade trailhawk dobiega powolutku koń
Dla mnie
Rzeczy
Wzrok innych
Kiedy do miasta
Jeszcze się
Samochodem wygląda
W ten
W zasadzie nie słów tylko
Tales
Naturalnych barwach wojen
Wygląda tak jak
Powinien
Naprawdę dzielny naprawdę lajfstajlowy
Taki właśnie powinien być
Tutaj w rozmiarze S
Natomiast
Naprawdę niesamowicie
Dający
Samo
Który
GP
Nazywać się mąż
Powinien i równie
Jest godzien tego że
Wozić dumnie na k
Znaczek TM
Dziękuję wam
Zao
Zobacz